Gå til innhold

TG dundrer videre


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei glad at eg ikkje reiste på TG i år siden eg sitter heime med influensa.

 

Savner ikkje akkurat støyet, men stemingen er heilmaks! Synest det bør vere lov med små frysebokse eller kjøleskap (under eit maks volum) og heller begrensinger på høgtalarene folk tar med seg.

Lenke til kommentar

Altså, jeg har aldri vært på TG, og kommer aldri til å dra dit. Men jeg ser dere sier det ikke er lov til å ha med kjøleskap/fryser, men store høyttalere og slikt.

Kan noen fortelle meg hvorfor? Hva er argumentet for at kjøleskapet må stå hjemme? Og hvorfor kan ikke samme argument brukes angående høyttalere?

Glad jeg ikke trenger å bry meg mer enn det jeg akkurat gjorde, og knapt det...

Lenke til kommentar

Kjølebag/boks er lov så lenge den ikke er elektrisk og koblet til anlegget. Ble stoppet i fjor et par ganger pga den ene av boksene mine som tilsynelatende er elektrisk, men der tok PSU'en kvelden for flere år siden så den fungerer ikke med annet enn kjøleelementer. De kjøler ned kjøleelementer for deg i infoboden midt i skipet, du bare leverer inn de du har så får du et par nye. Du får selvfølgelig ikke tilbake de du hadde med deg, men det er vel akkurat det samme?

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar

Folk kan ha med seg forsterkere o.l på flere KW men fryseboks er ikke lov?

Bare jeg som synes det er litt spesielt?

 

Har syntes det har vært merkelig selv, men etter å ha tenkt meg om virker det logisk. Hvis det åpnes for elektriske kjølebokser o.l kommer "alle" til å ha det. Et par hundre kjølebokser av forskjellig størrelse ville fort trukket like mye/mer power enn de ≈10 mega-anleggene som er her (og så får man jo da kjølebokser i tillegg til anleggene -sånt blir det fort krøll av).

Lenke til kommentar

Snuten pusher en jævla kjøter på deg, drar deg inn på en glattcelle, tyner deg i et avhør, for så å gi deg en bot på mange tusen kroner som føkker opp rullebladet ditt. Ikke rar man får angst og blir paranoid av å bruke "en annen eventyrblanding enn Asbjørnsens." Det ER jo snut overlat. :cry:

Lenke til kommentar

Synest no det er bra at politiet er tilstedet. I fjor vart eg ransaket pga. politi hunden reagerte. Hadde ingen problem med dette.

 

Politiet fant ikkje noko, men tydligvis har eg vore borti ein person som hadde noko ulovlig på seg. Men eg er svært posetiv at politiet er tilstede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...