Gå til innhold

To mikrofoner i Nexus One og Droid


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når min kompis med iPhone (3GS) aktiverer høytaler / konferanse viser det seg at eneste formen for støydemping Apple har laget er og fjerne all lyd når det ikke er lyd. Dermed ble kompisen min veldig hakkete selv om lydnivået som kom til meg var høyt nok.

 

Jada... Glad jeg ikke eier leketøyet iPhone.

 

 

Den fungerer som en gate altså, lyd slippes ikke igjennom før den er over et visst nivå.

Lenke til kommentar

Har dette på noen Nokiatelefoner (6720, E52, E55, E72), og det fungerer meget bra. På E72 har Nokia lagt 1 mic der du prater (selvsagt) og en ved kameraet. På denne måten kan micen ved kameraet høre hva som er støy, og parre dette mot lyden som kommer i den andre. På den måten skjønner telefonen hva som er stemmen min og hva som er passerende biler :)

 

Dette er en trend jeg LIKER :)

Lenke til kommentar
Har dette på noen Nokiatelefoner (6720, E52, E55, E72), og det fungerer meget bra. På E72 har Nokia lagt 1 mic der du prater (selvsagt) og en ved kameraet. På denne måten kan micen ved kameraet høre hva som er støy, og parre dette mot lyden som kommer i den andre. På den måten skjønner telefonen hva som er stemmen min og hva som er passerende biler :)

 

Dette er en trend jeg LIKER :)

 

På E72 er det i tillegg 2 micker til støy demping..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...