Gå til innhold

Fotokvalitet for en billig penge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Canon Pixma iP2700 bruker to blekkpatroner samtidig, en med svart blekk og en med de resterende fargene.

Når man går tom for rød så må man altså kjøpe rød, blå, grønn etc selv om det er noe igjen.

 

Forøvrig får man 24 stk A4-foto(20x30 cm) fra Japanphoto for samme pris som denne skriveren.

 

Hvor mye koster en blekkpatron? Og en pakke fotopapir? Hvor mange A4-ark får man per blekkpatron?

Lenke til kommentar

Syns jeg hører skriveren....

 

"No pink, See?" screeched the homunculus."No good you going on pressing the lever when there's no pink, is there? If you wanted pink you shouldn't of took all those pictures of young ladies, should you? It's monochrome from now on, friend. Alright?"

 

Terry Pratchett har alltid gode sitater

Lenke til kommentar

Kanskje akam skulle hatt en ny guide/test for skrivere med god fotokvalitet og lave utskriftskostnader (inkludert innkjøpet av skriveren, men det betyr vel mindre).

 

...jepp, jeg har kikka gjennom endel tester og guider, men jeg fant ingen som akkurat handlet om utskriftskostnader og økonomien totalt sett - jeg fant riktignok en test av "kompakte skrivere" men disse er vel generelt dyrere i drift (?). Under "anbefalinger" er det ingen konkrete anbefalinger; kun "hva man bør tenke på".

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...