Gå til innhold

Gjenopplev rollespill-klassiker (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lattis! Dette har jeg forsatt i orginal til PS1 :D En sprekk i coveret, har aldri klart å spille gjennom det, pga den syke vanskelighets graden.

HUsker at det var noe sånt som at, viss du hadde et sverd og angrep bare humanoids, så ble det sterkt mot det, men svakt mot alt annet. Gjorde den feilen ved å selge unna alle andre ting eg ikke brukte, så da eg kom til en skog og en syre drage (grønn drage som sputer syre :p ) så gjorde eg ikke skade på den. så da døde eg, og etter det har jeg ikke prøvd det.

Men husker forsatt den utrolige atmosferen i spillet, får frysninger av å tenkte på den den dag i dag.

 

Vil ha ps3 nå!

Lenke til kommentar

Vagrant story er faktisk ganske så genialt på mange måter :

 

*Man hadde en ganske så bra historie.

*Tøffe motstandere, litt MGS preg av det hele.

*Forbanna vanskelig til tider. Ved å "levle" opp våpen og lage sett som er beregnet på forskjellige typer monstre (dragonic , humanoid , beast ) og typer dmg så lar det seg faktisk gjøre å knerte det meste mye lettere.

 

Anbefales!

Lenke til kommentar

Har dette spillet originalt, og har oftet plukket det opp igjen for å spille. Utrolig stemningsfullt, cinematisk og utfordrende spill! Mange ble nok litt skremt bort av det ganske brutale våpensystemet, det var ingen kjære mor i den gården nei. Men det er uansett et gromspill!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...