Gå til innhold

God of War 3-demo i november (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
OMFG! Bare til Japanske spillere?! Dette er surr! Hvorfor kan ikke Europa, eller Amerika få try-outen på spillet? Dette syntes jeg er merkelig. Også synd at det bare kommer til PS3. Runda 2-ern på PS2, dritbra spill. Dette med at bare Japanske kan prøve det, hadde ikke skjedd hos MS.

 

Nei, hadde nok bare vært Usa da istedet for Japan x)!

Lenke til kommentar
OMFG! Bare til Japanske spillere?! Dette er surr! Hvorfor kan ikke Europa, eller Amerika få try-outen på spillet? Dette syntes jeg er merkelig. Også synd at det bare kommer til PS3. Runda 2-ern på PS2, dritbra spill. Dette med at bare Japanske kan prøve det, hadde ikke skjedd hos MS.

 

Nei, hadde nok bare vært Usa da istedet for Japan x)!

 

Tviler på det.

 

Men uansett så vurderer jeg faktisk å kjøpe en PS3, p.g.a spillene, Ratchet And Clank (gode minner), God of War 3, MGS, o.l.

Lenke til kommentar
BONUS: Sony announced the God of War III demo shown at E3 2009 will now be included for those who purchase the collection. Each copy includes a voucher that is redeemable through PlayStation Network

 

Dette har vi visst lenge?

Link til VGP

 

EDIT: fikset ting

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

jeg har den!!! hahah! kødder ikke. jeg fikk en mail av sony med en kode til ps-store. også tok jeg "redeem code" på ps-store så kom det opp God of War demo download. (demoen er helt konge!! cd 15-20 min. har spillt den kanskje 20 ganger :p

 

faren min jobber i sony så kanskje han har skaffet meg det via kollegaer? hakke spurt faktisk, men regner med at det bare er flask. jeg kan vise til mailen så dere ikke tro jeg kødder.

 

(jeg har ikke forhåndsbestilt)

post-196762-1257287606_thumb.png

Endret av espen1991
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...