Gå til innhold

Pålegger å informere om svartid


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En annen ting jeg lurer litt på angående dette feltet er:

Jeg har opplevd at opperatører kun opplyser med nummber til kundeservice og ingen mail eller noen annen form for rapporteringsmulighet. Dette er forsåvidt greit, bare at dette nummeret ofte koster ganske mye å ringe til.

 

Jeg har f.eks hatt problem med bredbåndet 3 ganger i forige måned, linjebrudd og signalproblemer. På min mobilfaktura denne måneden må jeg da ut med 127kr for mine minutter med kundeservice.

Lenke til kommentar
En annen ting jeg lurer litt på angående dette feltet er:

Jeg har opplevd at opperatører kun opplyser med nummber til kundeservice og ingen mail eller noen annen form for rapporteringsmulighet. Dette er forsåvidt greit, bare at dette nummeret ofte koster ganske mye å ringe til.

 

Jeg har f.eks hatt problem med bredbåndet 3 ganger i forige måned, linjebrudd og signalproblemer. På min mobilfaktura denne måneden må jeg da ut med 127kr for mine minutter med kundeservice.

 

"Hvis du får problemer med nettlinjen kan du sende oss en e-post"

Noe klinger ikke bra i den setningen der...

Lenke til kommentar

Moobi har drevet med dette en god stund.

http://www.moobi.no/maindesign.asp?aid=21118&gid=9858

 

Selv sitter jeg i sentralbord og har en svartid på rundt 30-40 sekunder, og rundt 200-250 samtaler per dag. (Kun 1 telefon).

I praksis venter de fleste rundt 7-15 sekunder, og noen trekker opp med opp til 5 minutter ventetid.

(Jeg jobber ikke hos operatør for telefon eller mobil)

Endret av biudhveh
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...