Gå til innhold

Kommentartråd:PengebingePC (Vist på NRK2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde vært fint med direktelink til updaten i tråden her da, men... Jaja, begynner å ligne noe nå. :) Gleder meg til å se fortsettelse på prosjektet.

 

Btw, siden du skal ha dollartegn og ikke KR-tegn på forsiden bør du lakke tegnet i samme farge som resten av "bygget" da dollartegnet er grått på den amerikanske versjonen mens den norske "KR-versjonen" er gul. :p

 

moneybin.jpg

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Hadde vært fint med direktelink til updaten i tråden her da, men... Jaja, begynner å ligne noe nå. :) Gleder meg til å se fortsettelse på prosjektet.

 

Btw, siden du skal ha dollartegn og ikke KR-tegn på forsiden bør du lakke tegnet i samme farge som resten av "bygget" da dollartegnet er grått på den amerikanske versjonen mens den norske "KR-versjonen" er gul. :p

 

Det med fargen har jeg aldri tenkt over før laugh.gif Takk for att du sa det, da blir dollartegnet grått :innocent:

 

Edit: Fikset direktelink

 

 

 

Endret av GreenRay
Lenke til kommentar

Må si det ser ganske awesome ut!thumbup.gif

 

Fortsett med denne framgangen!

 

Gleder meg til neste oppdatering!

Nå må jeg i tillegg øke farten  :nei: Fikk en telefon fra NRK igår om at de kommer til meg (altså det blir ikke noe av att jeg skal i Studio) Mandag 15. Mars, så nå må jeg virkelig kjappe meg. Jeg tror jeg rekker det laugh.gif Håper vertfall det...

 

 

 

Lenke til kommentar

Hehe, håper på att jeg ikke må stresse alt for mye, siden det som du sier fort kan gå utover finishen, men jeg tror det skal gå bra. Jeg mangler bare å feste noen platebiter, sparkle, male, fikse brytere og montering av hardware (det var vertfall det jeg kom på nå  laugh.gif

Lenke til kommentar

Siden du skriver "det norske bladet Donald Duck & Co." må jeg kommentere; Har ikke pengebingen i det norske bladet KR som logo og ikke $?

Uansett kulere med $, og prosjektet i seg selv kan bli knall. Lykke til. :D

 

Det kommer jo litt an på hvilken tegner som tegner historiene i det norske bladet, jeg går ut ifra seriene til Don Rosa og Carl Barks (begge de er Amerikanske tegnere) seriene fra disse forfatterne blir ikke dollartegnet manipulert til KR. 

 

 

 

 

Gratulerer med dagen. :)

 

Btw, boltene ble bra, men du bør unngå å bruke noe metalverktøy på dem ved montering så du slipper at du ødelegger lakken. Begynner å ligne noe nå.

Skal huske dette   ;)

 

 

 

Og takk til alle dere andre som kommenterer, det er veldig motiverende   :thumbup:  :thumbup:

Lenke til kommentar

Du kan jo egentlig bruke metalverktøy, men da bør du være forsiktig og evt. sikre den delen som får kontakt med boltene/muttereme med papir el. :)

 

 

 

 

ok, men jeg tviler litt på att jeg trenger å skru fast de skruene så utrolig godt. Men takk for tipset  :thumbup:

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...