Gå til innhold

Slik blir Crackdown 2 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gleder meg til dette! :w00t:

 

et spill veldig få brydde seg om. denne oppfølgeren vil enda færre bry seg om. sånn blir det når man ikke lager ps3 versjoner, særlig nå som ps3 selger mange ganger bedre enn 360.

Hah, slutt å syt og kjøp deg en Xbox... :roll:

 

jeg har xbox. jeg bare påpeker at dette spillet ville fått mye mer oppmerksomhet hvis det kom på ps3 også. er ikke akkurat mange som har spilt det første og nå som ps3 salget har skutt totalt i været så ville dette solgt mye bedre på ps3 også enn det vil gjøre på bare 360.

Lenke til kommentar
Jeg hadde det i hvertfall kjempeartig med Crackdown 1. Men jeg må nok overtale noen venner til å kjøpe det samtidig for at jeg skal gidde å spille det. Eneren var kun artig så lenge man spillte med en kamerat.

Det var vel ikke mulig å spille crackdown 1 med splitscreen?, lurer på om jeg skal kjøpe det nå som det går for en billig penge hos gamestop, testet demoen, var ganske kult. Kan bli stilig å se hvordan 2'ern blir.

Lenke til kommentar
Jeg hadde det i hvertfall kjempeartig med Crackdown 1. Men jeg må nok overtale noen venner til å kjøpe det samtidig for at jeg skal gidde å spille det. Eneren var kun artig så lenge man spillte med en kamerat.

Det var vel ikke mulig å spille crackdown 1 med splitscreen?, lurer på om jeg skal kjøpe det nå som det går for en billig penge hos gamestop, testet demoen, var ganske kult. Kan bli stilig å se hvordan 2'ern blir.

 

Co-op fungerte kun over xboxlive. Spilte masse med en kamerat da eneren var ny.

Lenke til kommentar

Dette blir garantert kjøpt! Hadde masse moro med 1'ern.. Mangler tre Hidden Orbs for den siste achievementen, kanskje jeg skal prøve å finne de en dag.

 

Laskelurs, hvor har du det fra at få brydde seg om Crackdown? Tror nok mange lot være å kjøpe det til å begynne med, men etterhvert som det glade budskap spredde seg opplevde hvertfall jeg at flere kjøpte det. Tror Crackdown 2 vil bli en større suksess fra starten av.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...