Gå til innhold

Spill på vei til Natal (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, Natal er nok mer avansert enn EyeToy, men i prinsippet blir det vel det samme? Du har ingenting å styre med.. Får se hvordan scanningen av ting fungerer da.

 

Jeg tror Sony lærte av sine "feil" med eyeToy, og derfor vil ha kontroller med knapper på denne gangen. Det åpner helt klart for flere muligheter enn uten kontrollere.

Lenke til kommentar

Så... hvordan håndterer Natal flerspiller kjørespill ?? Eller blir det som å spille Wii bowling alene i stua?.. Nahh må vel kjøpe EyE pet til PS3'en og unga, men natal som erstatning for en håndkontroll? neppe, ikke enda, men som wii moro? sikkert...

 

Med prisen på Elite så lav som den er nå er det vel ikke helt umulig å anskaffe en XB360, det kjipe er at jeg må stappe den på loftet for ikke å gjøre familien gal av støynivået på dvd-rom'en.. :(

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg litt er at hver gang man snakker om Natal så MÅ man sammenligne med Wii sine kontrollere... som om MS hadde plutselig begynt å kopiere Nintendo.

 

Det man gjerne glemmer er at Wii-kontrollerne er antageligvis inspirert av Microsoft sin SideWinder FreeStyle Pro gamepad som kom ut i 1998 og som var en liten revolusjon innenfor "motion-detecting controllers". Av en eller annen idiotisk grunn har ikke denne gamepad støtte for Windows XP eller Vista, og det må MS bare skylde på seg selv.

 

Tidenes beste kontroller, spør du meg. Føles like praktisk som X360-kontrollerne men med bevegelsesdetektor integrert. Så utrolig synd at den gikk i glemmeboken. Men det er ikke første gang MS kommer med idiotiske strategivalg akkurat...

Lenke til kommentar
Okey, det er det absolutt dummeste jeg har lest på lenge Laskelurs.

 

360 har de klart mest hardcore spillerne på markedet. det store flertallet av dagens 360 eiere kommer aldri til å kjøpe noen natal add-on. og å overbevise wii eiere til å skifte konsoll tror jeg blir ekstremt vanskelig.

 

ps3 sin motion kontroll kommer til å komme ut før også og den vil ha mye større appell blant hardcore spillere fordi den viderebygger på wii kontrollen og vil faktisk gjøre fps kontroll f.eks mye bedre.

 

tror det er mye større sjanse for at wii eiere velger en ps3 med motion control. at de får bluray med på kjøper hjelper nok også. bluray filmer begynner å bli mainstream nå.

 

jeg kan ikke helt se hvem natal kommer til å overbevise. ikke halo spilleren, ikke ps3 eieren og ikke wii eieren.

Lenke til kommentar
det store flertallet av dagens 360 eiere kommer aldri til å kjøpe noen natal add-on.

 

Visste ikke du var spåmann, for hverken du eller noen andre her har den fjerneste ide om hvor bra/dårlig Natal kommer til å selge.

 

jeg føler meg rimelig sikker på at det store flertallet av nåværnede 360 eiere ikke er altfor interessert i å være turner foran tv'en.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...