Gå til innhold

Snow Leopard trolig klar i august


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper det stemmer, for øyeblikket kjører jeg en gammel beta av OS-et, og har ikke merket så veldig stor forskjell fra 10.5. Men forhåpentigvis vil flere nye programmer unytte Grand Central Dispatch og Open CL, og da kan forskjellene bli veldig store. Håper de snart kommer med ny versjon av Aperture også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Noen som vet hvordan Snow Leopard installeres på en Macbook Air uten cd-rom ? Blir det bare som en update man kan installere, eller må man mer drastisk til verk ?

 

Gleder meg uansett til å få installert den nye versjonen. Mer respons og hurtighet er fint =)

Lenke til kommentar
Det fine med snow leopard er at med dette skal OpenCL bli sluppet for folk som ikke har registrert seg som utviklere hos NVIDIA også. Blir spennende. Selve OS'et bryr meg lite, men OpenCL gjør at en endelig kan bruke GPGPU programmer i programmer for allmenheten, og ikke bare i forskningsøyemed. Hurra!

Innen Snow Lepard lanseres så er OpenCL innebygd i nVIDIA sine Windows drivere også, og tilgjengelig for applikasjoner der også.

Lenke til kommentar

Gleder meg til denne. Jeg ventet over 1 år til å oppgradere fra Tiger til Leopard, fordi jeg så ingen store fordeler med en oppgradering( kjøpte en Mac Box Set til 1500 kroner med Leopard, iLife09 og iWork09).

 

Men med SL er det annerleder. Den nye Finder, Dock Expose, QuicktimeX, Grand Central Dispatch, OpenCL m.m er gode nok grunner for meg til å oppgradere med en gang. Kommer til å vente noen uker, for å være sikker på at SL fungerer som det skal med alle mine programmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...