Gå til innhold

Dette koster Iphone 3GS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere burde også ha regnet ut hva telefonen koster hvis du kjøper den med abon og bryter.

 

Men blir det billigere en om du velger det billigste alternativet, har ett ekstra abbonement (som man ikke bruker), og lar dette tikke og gå til 129kr i ett år. Ikke hørt at bruddgebyrene har vært mindre en 1550kr etter en mnd i allefall.. Bruddgebyret minsker vel litt og litt for hver måned, men det skal vel ta litt tid før det er nede i den summen abbonementet koster..

Lenke til kommentar

phu.. rakk vist akkurat å bestille før "alle" andre skulle inn å gjøre det.. håper på køordning for bestillingene, for på nettsidene nevnte djuce om ca 100 på lager av svart og hvit 32gb, mens 16gb versjonene bare var ca 50 på lager..

 

Kommer jo ikke inn lenger nå, slik at man kan se status videre, hehe.. Morsomt at det blir "hysteri" når oppgraderingene egentlig nesten er så små at det knapt kan kalles en ny modell..

Lenke til kommentar
Kommer jo ikke inn lenger nå, slik at man kan se status videre, hehe.. Morsomt at det blir "hysteri" når oppgraderingene egentlig nesten er så små at det knapt kan kalles en ny modell..

jepp, det der forunder meg stadig. samme som når hver forbanna nyhetstjeneste på nettet skal rapportere at apple sin nettbutikk er nede. "kommer det nye varer?! kommer det nye varer?! kommer det nye varer?!"...

Lenke til kommentar
Kommer jo ikke inn lenger nå, slik at man kan se status videre, hehe.. Morsomt at det blir "hysteri" når oppgraderingene egentlig nesten er så små at det knapt kan kalles en ny modell..

Dobbelt så rask, ny prosessor, ny grafikkprosessor, elektronisk kompass, nytt og bedre kamera, doblet lagringskapasitet, nytt OS og applikasjoner. Synes ikke at dette er små oppgraderinger - så hvis ikke iPhone 3GS er en ny modell så har det knapt kommet en ny mobilmodell på markedet de siste 10 åra fra noen produsent.

Men noen grunn til hysteri er det ikke, like lite som for enhver annen ny elektronikkdings. Nå er det jo slik at mange tusen mennesker i Norge kanskje har holdt igjen mobilkjøp og har ventet en stund på å kunne kjøpe denne telefonen, så da er det kanskje ikke så rart at det blir litt køproblemer når det åpnes for bestilling. For min egen del har jeg det ikke travelt og venter gjerne en uke eller to, til konkurrentenes tilbud blir klare... ;)

Endret av Newton
Lenke til kommentar
Men noen grunn til hysteri er det ikke, like lite som for enhver annen ny elektronikkdings. Nå er det jo slik at mange tusen mennesker i Norge kanskje har holdt igjen mobilkjøp og har ventet en stund på å kunne kjøpe denne telefonen, så da er det kanskje ikke så rart at det blir litt køproblemer når det åpnes for bestilling. For min egen del har jeg det ikke travelt og venter gjerne en uke eller to, til konkurrentenes tilbud blir klare... ;)

 

Amen Newton, amen ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...