Gå til innhold

Raskere Phenom II X4 i august


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oi kommer I5 i september, store problemer ja.

 

Hehe

 

Nå finnes det jo faktisk endel ting som gjøres raskere av phii enn av i7

 

f.eks i tpmg rendring (konvertering av lyd og bilde til annet format) Og det samme når det gjelder Winrar. Og det samme gjelder endel spill så lenge det bruker nvida singel gpu løsninger, såfremst ikke nvidia har gjort noe for å fikse driverne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Må nesten flire litt når jeg ser noe dårlig stavet Norsk her omkring.

 

Veldig gode nyheter, kunne godt tenkt meg en Phenom II 3.4Ghz med garanti.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Investerte i pc til kjerringa, en X3 BE 2.8Ghz pluss et hk fra asus og 4gb ddr3 minne. Kom på under 3k. Laaaangt billigere enn da jeg bygde min q6600 og minst like bra. Stor fornøyd :!:

 

Helt latterlig hvor mye ytelse man kan få for pengene om dagen. Og den X3'en kan tilogmed klokke ganske bra på boxed kjøleren :thumbup:

Lenke til kommentar
Investerte i pc til kjerringa, en X3 BE 2.8Ghz pluss et hk fra asus og 4gb ddr3 minne. Kom på under 3k. Laaaangt billigere enn da jeg bygde min q6600 og minst like bra. Stor fornøyd :!:

 

Helt latterlig hvor mye ytelse man kan få for pengene om dagen. Og den X3'en kan tilogmed klokke ganske bra på boxed kjøleren :thumbup:

 

Det er umulig å ikke være fornøyd med tricores fra AMD for øyeblikket.

Beste value settet jeg vet om, og hvis man slenger med 4770 eller 4850 har du absolutt ingen problemer med grafikk i spill heller.

 

Takk og lov for konkuranse.

Lenke til kommentar

Phii x3 gir mye for penga nå, men ønsker en CF, så gir etter min mening phii940 enda mer for penga, dette da DDR3 bringer meget lite ytelsesøkning, mens 790FX chipsettet gir mer for CF.

 

PHII 940 + 790FX am2+ + 4 gb DDR2 800mhz= ca 2900

 

PHII 720 + 790FX am3 = ca 2400 + 4 gb DDR3 = ca 2900

 

Nå er det jo ingenting i veien for å bruke en AM3 cpu på en AM2+ plattform da. Men AM2+ plattformen gir mye for penga i forhold til AM3, rimeligere hk og minne uten store ytelsestap, en lett tar igjen med bedre cpu/gpu, sålenge en er på budsjett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...