Gå til innhold

SMS Mamma legges ned


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis de skal koste mer om SMSMamma relanseres så er det ikke noe poeng med å relansere det. De fleste mobilabbonomenter har en pris på rundt 50 øre pr. SMS, og om SMSMamma skal bli dyrere enn 48 øre pr. SMS som det koster nå, så er det ikke noe å tjene på å bruke tjenesten.

Lenke til kommentar
Hvis de skal koste mer om SMSMamma relanseres så er det ikke noe poeng med å relansere det. De fleste mobilabbonomenter har en pris på rundt 50 øre pr. SMS, og om SMSMamma skal bli dyrere enn 48 øre pr. SMS som det koster nå, så er det ikke noe å tjene på å bruke tjenesten.

Jo, man kan skrive med tastatur på PC'en, en del lettere og når man er i utlandet kan man sende billige meldinger.

 

 

Selv så bruker jeg Nokia PC Suite til å sende meldinger og det er i tillegg mye bedre, men har brukt SMS mamma når jeg er i utlandet for å sende billige meldinger.

Lenke til kommentar
Netcom pcSMS er tingen...;)

 

Veldig effektive saker...^^

 

Hjelper lite for alle som ikke er Netcom-kunder.

 

Enig, og det er jo bare rundt 25-30 meldinger hver måned!

Helt feil...dette er SMS som du får fra "Min Side"

 

Du registrerer deg med mobilnr ditt, så kan du sende så mange mld du orker på DITT abn...;) Enkelt for oss som er Netcom kunder, ja...^^

Lenke til kommentar
Netcom pcSMS er tingen...;)

 

Veldig effektive saker...^^

 

Hjelper lite for alle som ikke er Netcom-kunder.

 

Enig, og det er jo bare rundt 25-30 meldinger hver måned!

Helt feil...dette er SMS som du får fra "Min Side"

 

Du registrerer deg med mobilnr ditt, så kan du sende så mange mld du orker på DITT abn...;) Enkelt for oss som er Netcom kunder, ja...^^

 

Haha, hva er det med deg aa?

 

Ja du sender melding fra "Min side" på netcom, men man kan tilsammen sende 25 meldinger hver måned.

Og ja, man må være netcom kunde, og deretter registrere seg på netcom.no

Lenke til kommentar
Haha, hva er det med deg aa?

 

Ja du sender melding fra "Min side" på netcom, men man kan tilsammen sende 25 meldinger hver måned.

Og ja, man må være netcom kunde, og deretter registrere seg på netcom.no

 

Feil igjen. Les om pcSMS her du. Trenger ikke være via "Min side" og har ingen begrensning på 25 meldinger.

 

Edit: Men gjelder selvfølgelig kun for Netcom-kunder.

Endret av Hedonism
Lenke til kommentar
Haha, hva er det med deg aa?

 

Ja du sender melding fra "Min side" på netcom, men man kan tilsammen sende 25 meldinger hver måned.

Og ja, man må være netcom kunde, og deretter registrere seg på netcom.no

 

Feil igjen. Les om pcSMS her du. Trenger ikke være via "Min side" og har ingen begrensning på 25 meldinger.

 

Edit: Men gjelder selvfølgelig kun for Netcom-kunder.

 

Jeg har begrensning på 25 meldinger.. ? Er det fordi jeg har kontantkort?

 

Edit: Jeg hadde rett, det går ikke for kontant / Youngtalk!

 

Jeg pleier å sende meldinger fra "Min Side" Netcom.no, og begrensning er på max 25 hver måned!

Endret av Fight4Lov3
Lenke til kommentar

 

Netcom pcSMS er tingen...;)

 

Veldig effektive saker...^^

 

Hjelper lite for alle som ikke er Netcom-kunder.

 

Enig, og det er jo bare rundt 25-30 meldinger hver måned!

Helt feil...dette er SMS som du får fra "Min Side"

 

Du registrerer deg med mobilnr ditt, så kan du sende så mange mld du orker på DITT abn...;) Enkelt for oss som er Netcom kunder, ja...^^

 

Haha, hva er det med deg aa?

 

Ja du sender melding fra "Min side" på netcom, men man kan tilsammen sende 25 meldinger hver måned.

Og ja, man må være netcom kunde, og deretter registrere seg på netcom.no

 

 

Beklager, skreiv feil...

 

Du må IKKE være registrert på Min Side for å bruke programmet...men for å bruke Netcom pcSMS må man verifisere deg i programmet...når dette er gjort så kan du sende så mange mld du vil på ditt abn...:)

 

EDIT: Dette er to SEPARATE tjenester!

Endret av Svirre91
Lenke til kommentar
Jeg har begrensning på 25 meldinger.. ? Er det fordi jeg har kontantkort?

 

Edit: Jeg hadde rett, det går ikke for kontant / Youngtalk!

 

Jeg pleier å sende meldinger fra "Min Side" Netcom.no, og begrensning er på max 25 hver måned!

 

Hadde rett? Vi pratet om pcSMS-tjenesten til Netcom, ikke sending av sms via "Mine sider" som du babler om. For siste gang vil jeg påpeke at det ikke er samme tjenesten.

 

pcSMS har ingen begrensning på maks 25 meldinger per måned!

Lenke til kommentar
Jeg har begrensning på 25 meldinger.. ? Er det fordi jeg har kontantkort?

 

Edit: Jeg hadde rett, det går ikke for kontant / Youngtalk!

 

Jeg pleier å sende meldinger fra "Min Side" Netcom.no, og begrensning er på max 25 hver måned!

 

Hadde rett? Vi pratet om pcSMS-tjenesten til Netcom, ikke sending av sms via "Mine sider" som du babler om. For siste gang vil jeg påpeke at det ikke er samme tjenesten.

 

pcSMS har ingen begrensning på maks 25 meldinger per måned!

 

Istad kom saken opp at man gjør det fra "Min Side" Og det er netcom sms tjenesten.

Forresten pcSMS-tjenesten virker jo ikke for alle, så SMS MAMMA er noe bedre!

 

Edit: Alikevel ser ut som om jeg har misforståd her, beklager.

Endret av Fight4Lov3
Lenke til kommentar

Det var da svindyrt med 48 øre pr SMS i det hele tatt synes jeg. På mitt danske mobilabbonement koster det 9 øre pr SMS (i DK naturligvis), og det koster 39 kr/mnd i abb.avgift.

 

..men det finnes da også plenty av gratis- og billig-sms-tjenester på nettet? Bruker telenormobil.no jeg når jeg er i utlandet og sender sms med mitt norske nr.

Lenke til kommentar

Jeg bruker coolsms.dk, betaler 249 danske kroner i året og får ubegrenset med sms til norske, danske og svenske mobilnummer. Eneste negative er at hver melding ikke kan overstige 160 tegn, men det er ellers ingen begrensning på antall sms til samme nummer o.l.

 

Har brukt tjenesten siden sommeren 2007 og opplevd god oppetid. Man får også beskjed om meldingen er levert, denne stemmer stort sett alltid utenom til numre som er i Network Norway sitt nett. Men meldingene kommer nå frem ihvertfall.

 

Håper ikke sms-tjeneren de bruker blir sperret av norske operatører.

Endret av Hedonism
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...