Gå til innhold

Bioshock 2 kommer også til PC og PS3 (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
Flott. Da slipper det å bli enda en ulempe ved å kjøpe PS3 =)

 

 

Hvilket ulemper? At den koster litt? Kan ikke se så mange andre egentlig...

 

At den koster er ikke noe problem. Det jeg tenkte på var spillutvalget som finnes foreløpig. Hadde jeg gått skullet kjøpe konsoll utelukkende for å spille, så hadde jeg gått for X360. Men siden jeg hovedsaklig er ute etter mediacenter med Blu-ray, så skal jeg kjøpe PS3.

Altså jeg anser det som en ulempe at ikke fullt så mange gode titler er tilgjengelig for PS3. Men det blir mer en individuell sak og hva hver enkelt anser som gode spill.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Det er PC+Ps3 som er komboen ftw!

 

Nå er det 8 gode ekslusive spill på Xbox360 man ikke kan spille på PC: Fable2, GeoW2, Halo3, Forza2, Castle Crashers, Dead Rising (kommer kanskje til PS3), Crackdown, HaloWars

 

Mest sannsynlig kommer flere av disse til PC

 

Til gjengjeld er dette 15 gode ekslusive spill på PS3 man ikke kan spille på PC.

LBP, MGS4, KZ2, RFOM, RFOM2, Ratchet&Clank, Uncharted, WipeoutHD, Flower, Valkyria Chronicles, Motorstorm, Motorstorm2, Warhawk,Heavenly Sword

 

Edit: gjorde litt bedre research med metacritic og de ca 100 beste spillene til begge konsollene :p

Endret av dweebster23
Lenke til kommentar
Hmm, at navnet hadde endret seg hadde gått meg forbi. Med hva co-op gjelder var en del av uttalelsen til CVG:

 

" (...) with the promise of details on the sequel's illusive multiplayer mode "soon enough".

 

Holder på mitt, husk at multiplayer ikke innebefatter eksklusivt co-op, men kanskje vi får "Capture the Little Sister" (Capture The Flag equivalent) :p

Endret av joananas
Lenke til kommentar
Hmm, at navnet hadde endret seg hadde gått meg forbi. Med hva co-op gjelder var en del av uttalelsen til CVG:

 

" (...) with the promise of details on the sequel's illusive multiplayer mode "soon enough".

 

Holder på mitt, husk at multiplayer ikke innebefatter eksklusivt co-op, men kanskje vi får "Capture the Little Sister" (Capture The Flag equivalent) :p

 

Yeh - har undersøkt litt, så det virker som du har rett. Jeg lar det dog stå inntil vi får et litt mer helhetlig bilde, per nå er alt av informasjon basert på diverse uttalelser til forskjellige sider.

Lenke til kommentar
Forstår ikke helt hvorfor det var tvil rundt om Bioshock 2 kom til PS3 også. Spillet ble vel først annonsert i en filmsnutt på nettopp PS3-plattformen? Hvorfor skulle dem ha giddet og annonsert for et Xbox360-spill i et PS3-spill?

 

Det var vel i hovedsak snakk om at oppfølgeren løp faren for å bli tidseksklusiv, noe som absolutt virket sannsynlig med tanke på rekkefølgen det første spillet kom i. Samt at det bransjen i det siste har vært mye preget av avtaler under bordet ...

 

--

 

Angående dette med Big Daddy: Regner med dere lurer på hvordan han fortsatt lever? Stikkordet er nok ADAM, som trolig har sikret de fleste av byens innbyggere et unaturlig langt liv.

Lenke til kommentar
Angående dette med Big Daddy: Regner med dere lurer på hvordan han fortsatt lever? Stikkordet er nok ADAM, som trolig har sikret de fleste av byens innbyggere et unaturlig langt liv.

 

Han? Var ikke det alle de schvære gutta i dykkerdrakt som likte å tafse på småjenter? Eller het de noe annet igjen?

Lenke til kommentar
Angående dette med Big Daddy: Regner med dere lurer på hvordan han fortsatt lever? Stikkordet er nok ADAM, som trolig har sikret de fleste av byens innbyggere et unaturlig langt liv.

 

Han? Var ikke det alle de schvære gutta i dykkerdrakt som likte å tafse på småjenter? Eller het de noe annet igjen?

Sorry, misforstod visst litt. Du styrer altså den eldste big daddyen som har levd parallelt med hendelsene i en'ern. All is well =)

Lenke til kommentar
Yeh - har undersøkt litt, så det virker som du har rett. Jeg lar det dog stå inntil vi får et litt mer helhetlig bilde, per nå er alt av informasjon basert på diverse uttalelser til forskjellige sider.

Jepp, jepp. Hittil er det meste fortsatt ganske uavklart uansett, litt unødvendig å begynne og ramse opp "fakta" :)

Endret av joananas
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...