Gå til innhold

Tilbakemelding ang. Program jeg har laget.


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Har i den siste tiden jobbet med ett Screenshot program hvor du merker av ting på skjermen med musa av hva du skal ta bilde av.

 

Og kommet til det stadiet jeg vil ha litt tilbakemeldinger, og tips til hva annet jeg kan legge med.

 

Istedet for å poste en ny full tråd linker jeg til en post jeg laget i Visual Roundup tråden.

 

Link til tråden. (Tråden 'mista' bildene, kommer igjen etterhvert)

 

Last ned ScreenDumper her!

Endret av Merkoen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var rett og slett råstilig. Og bra at man ikke trenger å installere noe som helst!

 

Enkelt og greit å bruke. Jeg har egen ftp-server, men mulighet for photbucket, imageshack, bildr.no eller lignende hadde vært konge.

 

Det er derimot en ting: Jeg bruker to skjermer.

Uansett hvilken skjerm jeg har selve programmet på, er det kun hovedskjermen jeg får ta bilde av og som blir mørk. Prøver jeg å dra over begge skjermene stopper den opp ytterst på hoved-skjermen.

 

Fikses de to punktene blir dette programmet fast inventar her hos meg! :)

Lenke til kommentar

Utrolig fin tilbakemelding!

 

Er sånt som motiverer oss programmere (ialleflal meg:P) til og forsette!.

 

Har selv 2 skjermer og vet om det problemet. Skal fikse det så snart jeg får til en brukbar løsning!

 

Det med tinypic osv skal jeg også prøve få til! :)

Lenke til kommentar

Hehe, bra du liker det. Oppdaterer det gjevnnlig med forbedringer etc :)

 

ang. signaturen din. Hadde skyldt på deg om jeg så den filmen for 4 uker siden (Fikk kreft da:P).

 

Nå ligger jeg på sykehus, så får se om jeg får tid til og gjøre litt på programmet. Vi får se. :)

Lenke til kommentar
Hehe, bra du liker det. Oppdaterer det gjevnnlig med forbedringer etc :)

 

ang. signaturen din. Hadde skyldt på deg om jeg så den filmen for 4 uker siden (Fikk kreft da:P).

 

Nå ligger jeg på sykehus, så får se om jeg får tid til og gjøre litt på programmet. Vi får se. :)

Har du kreft og programmerer på sykehuset :dontgetit: Sikker på at det ikke er den laptopen som har gitt deg det?

 

For å ikke gå helt off-topic så var egentlig programmet nice ^^

Lenke til kommentar

Tusen takk, utrolig snillt! :)

 

Jeg skal selvsagt skrive ned alle de som donerer og gi dem noen "goder" etterhvert. Men i denne fasen kan jeg ikke love noen ting om hva det blir.

 

Jeg kommer alltid til og gi mine programmer ut gratis (så fremt ikke annet er nevnt), så donasjoner tar jeg imot med åpner armer. ;)

 

Igjen, takk. :)

Lenke til kommentar
Veldig lekkert, originalt og enkelt brukergrensesnitt!

 

Jeg ønsker med alternativet SaveAs i tillegg til Upload, gjerne med bmp/jpg/gif som undervalg.

 

Lykke til med behandlingen!

 

Beste hilsen Harald

Titt på instillinger!

Lenke til kommentar
Veldig lekkert, originalt og enkelt brukergrensesnitt!

 

Jeg ønsker med alternativet SaveAs i tillegg til Upload, gjerne med bmp/jpg/gif som undervalg.

 

Lykke til med behandlingen!

 

Beste hilsen Harald

Takk! :)

japp, det står på lista over ting som skal gjøres.

flere som har ønsket den funksjonen. :)

Lenke til kommentar

Trenger virkelig flere tips til forbedringer og flere funksjoner. :)

 

føler at det mangler en del forsatt.

 

Har en del planer for "Versjon 2", så blir mye kule funksjoner da tenker jeg :)

 

Bla. kan man da ta seriebilder, så laste de opp på websiden, så blir de fremvist med "LightBox 2". Funker kunn for de med egen FTP Server da.

Lenke til kommentar

Heisann!

 

for en enkel men genial ide :)

 

får en Exception når den prøver å lagre bildet. Errorkode 5.. Kanskje jeg kan fyre opp en kopi av programmet og ta et bilde av feilmeldinga.. haha..

 

Tror jeg må mekke en egen versjon av dette programmet. Kan jeg spørre hvordan du gjør det? Regner med du tar et snapshot av desktop'en. kjører i fullscreen og manipulerer det?

 

En ide jeg har er å kunne tegne enkle ting på bildet. Ofte når jeg sender noe til noen vil jeg feks ha en rød ring rundt området der de skal fokusere. Skrive en liten forklaring e.l

 

Lykke til videre :)

Lenke til kommentar

Hei, takk for din tilbakemelding.

 

Kunne du sagt hva so sto på error meldingen?

 

Om du kjørte programmet direkte fra Winzip\Winrar\7zip eller lignende kan det hende du får error.

 

Bildet lagres der .exe filen ligger.

 

Tar ikke fullscreen nei, tar bare bilde innen for det området du har markert med musa. ;)

Lenke til kommentar

fungerte nå ja.. var skriveproblemer til fila som var årsaken.

 

Nå ligger jo dette postet under programmering så når jeg snakker om fullscreen så mener jeg det du gjør internt i programmet :)

 

holder på med en egen versjon nå sånn for morro skyld. bruker bitblt api for å kopiere bildet inn i en fullscreen-form :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...