Gå til innhold

Musikk: [Elektronca/techno-ish] Utkast til ny låt!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er god i Fruity loops LueDotten. Men fikk et litt "rotete" inntrykk av denne. Ikke lett å stadfeste sjanger (en god blanding). Likte "break beaten" og supermario effektene i starten, men så døden sporet litt. Nå er ikke 1:35, lang nok tid til å etablere en god låt, så jobb litt videre.

:)

Skrevet (endret)

Meningen er at det skal høres litt retro ut. Med en liten dæsj av nyere elektronika/trance/whatever. Da passer det seg ikke med harde trommer. Takk for alle kommentarer!

Endret av LueDotten
Skrevet

Synes nintendolyden var litt forstyrrende, i alle fall iden ustrakte bruken. Ellers er det mye igjen å gjøre på volumjusteringer ol. før det blir veldig bra, men det er absoultt potensiale i låten.

Skrevet

Helt grei låt, synes jeg. Instrumentene var bra (untatt den Sytrus arpeggioen). Melodiene og akkordene var ikke så altfor interresante, dog. Med vokaler hadde sangen passet seg veldig godt, i min mening.

Tenker å levere den i compoen på TG.

Kanskje uhyre dumt spørsmål, men må man være tilstede på TG for å være med i den? :p

Skrevet
Synes nintendolyden var litt forstyrrende, i alle fall iden ustrakte bruken.

Hva? Nei, nei, nei. Dette gjør jo halve låten.

Med vokaler hadde sangen passet seg veldig godt, i min mening.

Ikke enig. Vokal hører ikke hjemme i en slik låt. Er da ikke fjortiztrance som er på gang her.

Skrevet (endret)

Likte denne veldig godt. Hvis du hadde fjernet de "lokkene" (vet ikke hva det heter) som spiller i bakgrunnen hadde det blitt enda bedre.

Endret av mach1ne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...