Gå til innhold

Killzone 2 - [SPOILERTRÅD]


Haansi

Anbefalte innlegg

OBS-OBS-OBS-OBS!! Her diskuteres det handling, innhold og historie i Killzone 2. Merk deg at det her vil være ødeleggende informasjon for deg som ikke allerede har spilt spillet ferdig.

 

Hei alle!

 

En egen tråd for oss som har spilt Killzone 2 fra start til slutt, og ønsker å diskutere handling, historie, og lignende uten å ødelegge for alle andre.

 

Dagbladet:

 

Guerilla skal ha et team som utelukkende jobber med «Killzone 3», noe de har vært i gang med en stund. Et annet team jobber på en oppfølger til PSP-spillet «Killzone: Liberation», som ifølge bladet skal slippes neste år.

 

Det sies ikke noe om hva det tredje eksisterende teamet jobber på. Men ps3center.net spekulerer i at det er trygt å anta at de jobber med de nedlastbare episodene som skal komme til «Killzone 2».

 

Ifølge Power Unlimited vil de nedlastbare episodene til «Killzone 2» bli fullverdige nye episoder, ikke ulikt det vi fikk servert med «Ratchet & Clank: Quest for Booty».

Hva tror dere kommer i disse episodene?

 

Hva synes dere om handlingen, historien og alt som skjer i Killzone 2? Hvordan tror dere slutten vil påvirke det som kommer av videre oppfølgere og episoder?

 

Diskutèr!

Endret av Haansi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trenger man spoiler for å skrive her? Er egentlig ikke nødvendig fordi tråden inneholder advarsler.

 

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
Visari sa jo på slutten at hvis han døde, ville Helgastene gå amok og ut av kontroll eller noe slikt. Han døde, og allerede da begynte det. Tror det må være noen som kontrollerer dem ovenfor der igjen. No idea, just a thought.
Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
Lenke til kommentar

Deler egentlig tankene dine der. Jeg bare lurer på hvordan alpha-squad og resten av gjengen som står utenfor palasset til visari skal greie å komme seg unna. De er jo såpass nedbemannet etter atombomben i byen, og helghast-styrkene som kommer inn over himmelen virker veldig massive.

 

Samtidig har nok helghast veldig blod på tann etter de drepte visari, noe som var idiotisk av Rico, på alle måter. Hadde de tatt visari, hadde de jo hatt en stort trumfkort med tanke på feks utbytte. Det har de ikke nå.

Lenke til kommentar

Mm. Skulle ønske det ble en todelt kampanje av noe slag.. annenhver episode på hver side av krigen, mer eller mindre uavhengig av hverandre, eller noe i den duren.

 

Hadde de tatt visari, hadde de jo hatt en stort trumfkort med tanke på feks utbytte.

..de hadde vel tapt uansett, egentlig. Enten akseptere at Visari har et poeng, eller innrømme at lov og rett (i alliansen) ikke har noen betydning for å avgjøre eller stoppe konflikten.

 

hehe.. noen andre som ser litt av Walter Kurtz fra Apocalypse Now i Visari?

Lenke til kommentar

Fan for ett spill! Men vil ha mer!!!! Spilte min første mp runde etter at jeg ble ferdig, klarte rimelig godt. 4 plass og 24 kills. Tror mp kan bli stort.

 

Angående historien så avslutter den jo selvfølgelig slik at alle spillerene sitter som noen spørsmålstegn. Hva skjer nå? Dreit Rico seg ut når han drepte Visari? Hvordan skal de komme seg unna osv osv. Håper virkelig dette dlc vil være fortsettelse av historien der den stoppet.

Lenke til kommentar

Personlig syns jeg historien var veldig bra. Den er akkurat passe kompleks, og toucher så vidt innom all jævelskapen krig fører med seg. Dessuten ble jeg veldig overrasket da Rico avfyrte skuddene, hadde faktisk trodd at Visari skulle overleve. Og sannelig ble ikke Jan Templar drept også, protagonisten fra de to første KZ-spillene.

 

Mitt favorittøyeblikk må være da jeg drap sværingen med elektrorifla og tok den selv. For et våpen! Jeg følte meg totalt overlegen. Resten av det brettet var bare lek.

 

Favorittoppdraget tror jeg het Blood Meridian. Tror det er spillets andre oppdrag. Det var bare et helt sykt stilig brett, ja. Rødglødende øyne i mørket og enorme lyn på himmelen.

Lenke til kommentar

Da hadde jeg rundet spillet også. Sitter igjen med et stort smil. Må si jeg brukte en god stund på siste bane på normal vanskelighetsgrad. Døde en del ganger da. Og når jeg sloss mot Radec i slutten der måtte jeg bare skru opp sencen for å rekke å snu meg. :p

 

Nå blir det å satse på online delen, spilte litt over en time i går. Var utrolig gøy :D

 

Brukte bare 6 timer og 54 minutter for å runde det, men står at jeg bare har fullført 44%?

Endret av SB-triiP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...