Gå til innhold

Hva er forskjellen mellom 32-bit vista og 64-bit vista?


Jmk93

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har hørt mange rare grunner for å ikke bruke 64-bit, men det er en av de merkeligste hittil...

 

Har man mer enn 3GB med ram og ikke har sære behov som f. eks. det å være avhengig av 16-bits programvare, så er det like så greit å satse på 64-bit.

 

Helt enig. Jeg har brukt 64-bit Vista siden den første Vista betaen kom ut, og kommer aldri til å gå tilbake til 32-bit.

Har også 64-bit Linux, og synes 64-bit er mye bedre etter som jeg har 4GB minne og planlegger å utvide til 8 eller 16GB minne. Never again 32-bit OS. Alle 32-bit programmer og spill virker helt flott i mitt Vista Ultimate og Vista home Premium 64-bit. Glemte Windows 7 64-bit, Crysis går så det uler der, og Office 2007 au. :thumbup:

Endret av Chavalito
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg bruker Windows Vista 64 nå. Jeg har ikke vært borti noen programmer som ikke fungerer, og har generelt sett ikke hatt noen problemer med det overhode.

Men let etter 64-bit versjoner av programmene du skal bruke hvis du finner det. Forhåpentligvis dukker det opp en 64-bit versjon av Flash for Windows snart, fordi 64-bit versjonen av Firefox er veldig mye raskere enn 32-bit versjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...