Gå til innhold

Finanskjendis inn i Funcom (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så da er det Dreamfall, Anarchy Online, Age Of Conan, Secret World.. Tja, syns faktisk at det var 2 for mye :p De burde droppe Dreamfall og Secret World og satse for fult på AOC og AO :p

 

Motsatt. Det funkom virkelig er flinke til er historiefortelling, sammen med å lage fantastiske soundtrack.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Dreamfall er knallspill, og Secret World ser veldig bra ut.

Funcom har dessverre mistet all sin troverdighet og goodwill når det kommer til MMO. Det var små glimt av storhet i AoC men jeg tror spillet ble for stort for dem. De har iallefall mye hat i vente ved neste lansering.

 

Jeg har likt både AO og AoC og ser frem til deres neste satsing. At du legger et selskap for hat bare du ikke liker spillet de lager sier vel mer om deg enn Funcom er jeg redd.

Lenke til kommentar
Jeg har likt både AO og AoC og ser frem til deres neste satsing. At du legger et selskap for hat bare du ikke liker spillet de lager sier vel mer om deg enn Funcom er jeg redd.

Jeg likte AoC som et RPG spill og spilte det intens i to måneder, men frafallet av folk og server-merges så sitter jo Funcom igjen med bare rester av spillermassen sin. I våres guild på Fury var vi oppmot 100 stk. Sjekket spillet for ikke så lenge siden og fortsatt hadde guildet like mange medlemmer, men siste pålogget var 130 dager siden.

Lenke til kommentar
Hvilket guild var det hishadow? Var på fury jeg å :p Var villt i Kheshetta.

Marna motor. :) Var veldig få av oss som kom oss til lvl 80 (inkludert meg selv pga jeg lagde en guardian som var knallgøy å spille).

 

Marna motor, og ser du kommer i fra sørlandet.. Du er ikke muligens fra Marnardal eller i den regionen vel? Bare nyskjerrig hehe :p

Lenke til kommentar
Hvilket guild var det hishadow? Var på fury jeg å :p Var villt i Kheshetta.

Marna motor. :) Var veldig få av oss som kom oss til lvl 80 (inkludert meg selv pga jeg lagde en guardian som var knallgøy å spille).

 

Marna motor, og ser du kommer i fra sørlandet.. Du er ikke muligens fra Marnardal eller i den regionen vel? Bare nyskjerrig hehe :p

Hehe, ikke så langt nord. Noen spillere fra Mandal, Bergen og Oslo.

Lenke til kommentar
Jeg likte AoC som et RPG spill og spilte det intens i to måneder, men frafallet av folk og server-merges så sitter jo Funcom igjen med bare rester av spillermassen sin. I våres guild på Fury var vi oppmot 100 stk. Sjekket spillet for ikke så lenge siden og fortsatt hadde guildet like mange medlemmer, men siste pålogget var 130 dager siden.

 

Da misforsto jeg deg litt, men jeg synes fremdeles det er merkelig at noen skulle hate Funcom. De har kanskje ikke gjort alt riktig, men de har da også fått ufortjent mye pepper. Spesielt sammenligningen med WoW er helt på jordet. Og ikke minst det at folk da sammenligner et flere år modent spill som WoW med det ferske AoC synes jeg er veldig urettferdig.

 

Forøvrig håper jeg de klarer å hype det neste onlinespillet sitt like mye som de klarte med AoC. Jeg har nemlig tenkt å kjøpe Funcomaksjer :!:

Lenke til kommentar
Forøvrig håper jeg de klarer å hype det neste onlinespillet sitt like mye som de klarte med AoC. Jeg har nemlig tenkt å kjøpe Funcomaksjer :!:

Ja sikkert mange som håper på dette. Kjøp nå på bunn og dump alt like etter release. Men det blir nok tyngre å hype neste produkt like mye.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...