Gå til innhold

Utfordring - Ditt beste forumbilde i 2008


Anbefalte innlegg

Jeg synes at vi skal feire oss selv og lage en kavalkade over 2008.

 

Gå igjennom de bildene dere har postet i bildekritikken, levert i utfordringene og deltatt i fotokonkurransene med. Velg så ut det bildet du synes er best, og post det her. Men kun ett bilde. Det er det som er utfordringen her.

 

Reglene er enkle.

  • Du må ha tatt bildet.
  • Du kan kun legge ut ett bilde.
  • Bildet må postet i bildekritikken, i en utfordring, i en akam-treff bildetråd, eller i en av fotokonkurransene i 2008.
  • Du må legge ved en link hvor bildet var postet opprinnelig.

Ingen frist denne gangen. Det er lov til å kommentere innlagte bilder, men dette er ingen avansert bildekritikk.

 

Edit: Etter forslag fra pirja, så kan også bilder fra Akam-treff legges ut. Men husk - kun ett bilde.

 

Godt nyttår,

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det må bli ett fra Oktoberfesten i så fall. Jeg velger da "Mobilkran", mest fordi dette er et av de jeg likte best som ikke allerede er re-publisert i galleritråder. Muligens liker jeg "Tryvann" fra selvsamme Oktoberfest best, men siden dette bl.a. er vist i en forsidesak så lar jeg det ligge denne gangen.

 

Mobilkran

post-166172-1230819932_thumb.jpg

 

Dette ble altså opprinnelig postet i min Oktoberfest.

Endret av k.n.b
Lenke til kommentar

Årets beste forumbilde var vanskelig å velge ut, for jeg la ut endel bilder jeg var skikkelig fornøyd med rundt midten av 2008. Jeg hadde min siste skikkelig kreativ periode i ukene etter jeg kjøpte 28mm. Etter litt om og men havnet jeg på det aller første bildet jeg tok med det objektivet.

 

"Epilog for Duchamps"

 

 

Epilog%20à%20la%20Riktig%20web.jpg

 

Link til originaltråden. Den ferdige versjonen (korrigert etter råd fra andre, med hjelp av riktig) befinner seg i post 28, altså helt på slutten av tråden. Jeg har også redigert inn en ferdig versjon i førsteposten nå.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar

Iogmed at jeg ikke har vært med på så mye konkurranser og dugnader, så hadde jeg lite å velge mellom. Måtte rote litt i bildekritikken. Fant 3 bilder jeg hadde lagt ut som jeg likte godt, var ikke lett å velge. Når jeg ser gjennom bildene på pcen, så er det mye som skulle vært i bildekritikken ser jeg, som absolutt er fine bilder. Menmen.

 

post-95323-1230828779_thumb.jpg

 

Link til BK tråden

Endret av Pirja
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...