Gå til innhold

Test: Sony Ericsson F305


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fin test.

 

Med tanke på utvalget i denne prisklassen er det kun hvis man har spesiell interesse for disse spillene at man bør vurdere denne telefonen.

 

Litt eldrende telefoner som LG Shine, Nokia 6300, Samsung U600 og Nokia 3120 Classic koster mindre og har ordentlig QVGA oppløsning.

 

Legger man 100-200 kr på prisen har man plutselig et vell av muligheter, som Nokia 5310 XM, 3600 Slide, LG KF600..

 

Skal man ha spillmobil er også Nokia N81 til grusepris 1912 kr (!) hos Papyrus.

Lenke til kommentar

En liten kommentar ang. ordboken til Sony Ericsson; jeg vil nå heller si det er Nokia som er sær på dette der. Alle andre telefoner jeg har hatt, med unntak av Samsung (tror jeg), har hatt listebasert ordbok (Motorola T720, div. Sony Ericssoner, i-mate og Neonode) ... For øvrig synes jeg listebasert er bedre, gir mer oversikt.

Lenke til kommentar
Telefonen kommer med 11 forhåndsinstallerte spill og det ligger 50 nye Gameloft-spill klare til nedlasting via PlayNow som du finner i hovedmenyen. Spillene er gratis, du trenger kun å betale for datatrafikken til operatøren din.

 

Hvorfor kan ikke alle spillene ligge på telefonen? Hvis intensjonen ikke er å tjene penger på dette fra SE sin side, hvorfor må de da lastes ned?

Lenke til kommentar
Endelig en telefon for gamere? Vil jo si at iPhone har fungert ganske bra! :)

 

jojo nå snakker vi om ORDENTLIGE telefoner da, ikke slike tulleting

 

men fra spøk til revolver.

 

Jeg liker knappesystemet... aaand thats about it.

 

- for dårlig skjerm

- ikke wlan

- ikke 3g

- ikke smarttelefon

- for å ta det enkelt.. kan DENNE spille quake 3 arena? Nei? ok, well then FUCK OFF!!

Lenke til kommentar
Endelig en telefon for gamere? Vil jo si at iPhone har fungert ganske bra! :)

 

iPhone er den eneste telefonen jeg har brydd meg om å game på. Jeg liker best strategispill som tower defence, sjakk, backgammon, poker o.l. og iPhone er uten tvil desidert enklest å spille på om man liker slike spill. I tillegg får man mye bedre grafikk i slike spill på iPhone enn man får på SE, Nokia og andre.

Lenke til kommentar
Minus for at det ikke er en Walkman-telefon? F-serien til SE er spillmobiler, som det står i testen.

 

PSP står for øvrig for Playstation Portable, så det er smør på flesk å skrive Playstation PSP.

 

Det er helt rettferdig. Det burde også være et minus at det ikke er en kameratelefon. Det er en uting at SE differensierer mobilene sine på den måten. Telefonene kjører jo omtrent samme programvaren, så det hadde ikke kostet SE fem flate øre å stappe litt Walkman-programvare i denne telefonen ... men, da kunne de kanskje ikke solgt denne telefonen så billig fordi de kanskje hadde tapt på walkman-salget sitt. Amobil bør blodmobbe SE helt til de slutter å differensiere modellene sine så voldsomt som de gjør.

 

Hvorfor skal ikke en telefon kunne være både walkman, spillmobil og kameratelefon på en og samme tid uten at den skal koste skjorta?

Lenke til kommentar
Endelig en telefon for gamere? Vil jo si at iPhone har fungert ganske bra! :)

 

iPhone er den eneste telefonen jeg har brydd meg om å game på. Jeg liker best strategispill som tower defence, sjakk, backgammon, poker o.l. og iPhone er uten tvil desidert enklest å spille på om man liker slike spill. I tillegg får man mye bedre grafikk i slike spill på iPhone enn man får på SE, Nokia og andre.

 

 

 

jeg har sett en del spill på iphone, og du får ikkeno bedre grafikk der, enn på f.eks N95 8gb, N96 Htc Touch HD. n95 og n96 har jo til gjengjeld også knapper som KAN gjøre spillopplevelsen bedre. foretrekker man uten, har man Touch HD.

Lenke til kommentar
Det er helt rettferdig. Det burde også være et minus at det ikke er en kameratelefon. Det er en uting at SE differensierer mobilene sine på den måten.

Det er nå én ting. Jeg tenkte mer i retning av at en Walkman-telefon uansett vil ha Walkman-stempelet, og da fungerer det ikke like bra å fronte den som en spilltelefon.

 

Jeg er likevel enig i at den godt kunne hatt en MP3-spiller lik Walkman-telefonene uten å fått en W i modellnavnet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...