Gå til innhold

Nokias "Tube" kommer neste måned


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Åssen vil det bli med språket i menyene osv? mulighet for og få dette til og bli norsk?

 

Dette lurer jeg også på.

Har ventet på denne mobilen i over 1år, og gledet meg som en unge til julaften når Nokia sa at de skulle komme med denne i god tid før jul.

Blir nesten irritert på Nokia nå.

De har telefonen klar, har tidligere sagt at den skal komme, men velger å juge, for så å la oss vente og vente bare for å tjene litt mer penger på andre modeller før jul.

 

Dette er for dårlig Nokia.

Endret av TommyFM
Lenke til kommentar

Sikker på at Russland får den før resten av verden fordi salget av øvrige modeller går tregt, så håper nokia på en boost i salget med denne modellen til jul, mens her i Norge osv kjøper vi mobiler som bare det og da er det bare å tull å gi ut en mobil som "danker" ut de eldre modellene og skaper mindre fortjeneste til Nokia. Straffer seg alltid å være gode kunder :thumbdown:

 

Edit: Tror nok at jeg skal importere denne, verkstedet vi har her i ålesund skifter iallefall språk på Nokia telefoner for 300,- tror jeg det var. Ikke så gale det, blir vel litt dyrere om du skal ha det gjort mens du venter, men fortsatt helt overkommelig mot å vente i mange måneder ekstra.

 

Og fordelen med akkurat denne er jo at "tastaturet" er jo i softwaren, så alt blir jo norsk når softwaren blir oppgradert til norsk.

Endret av SkyFish
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...