Gå til innhold

Kraftig spillmaskin fra Zepto


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Beklager min uvitenhet men burde ikke denne maskinen kunne tilbys med Quadcore mtp. fremtdlig bruk da bærbare maskiner er ikke direkte like upgrade-friendly som en stasjonær?

Enig. Lekte meg med konfiguratoren (selv om prisen er ca 19.000 ganger det jeg har råd til) og fant også ut det er plass til bare en harddisk så det ut til. En maskin av dette kaliberet burde hatt plass til minst 2, helst 3

Lenke til kommentar

Hadde vært greit å sette opp to disker i RAID ja

 

Tenkte på en annen ting; hvorfor vil man egentlig skryte av å selge verdens dyreste datamaskin? I min bok så er det absolutt ingen selling point. For det første så går man ikke rundt å skryter av å ha kjøpt "den dyreste" bærbare i verden om man ikke mer eller mindre har kjøpt en 24k gullmaskin. Folk syntes du er bare idiot av å ha brukt så mye penger.

 

La meg bygge opp en slik bærbar så kan nok jeg toppe prisen også ;)

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar

JA NETTOP denne barbaren har jeg kjøpt. og det kom uten logo på bkside og tastaturet er akkurat som på en billig barbar og lang fra solid. og ja her er alle feilene jeg fik med ...

 

1. den kom uten merke som sagt

2. viften til grafikk kortet lagde lyd som om noe ledninger har komt bort til det.

3. den lagde irriterende høy frekvens støy i høytallene/headsetene mine hvergang jeg opnner filer og hvergang jeg bevegte musen.

4. tastaturet er som trampoline. hater det og den lager omtrent samme lyd som om når du holder need en linjal på kanten av bordet og trykker need på toppen og slippe. sånne GRRRRR lyd,når du for eksempel slor på enter som vanlig.

 

returnerte sofølgelig for reparasjon.

 

tastaturet er ikke noe forsjell likkevel fordi det er såne de mente det skulle vare, og støyet var vekk, og viften storsett fikset men fremdeles lager samme lyd i småere mengder.

logoen var og limt på og ja...bluetooth enheten som de har glemt å innstallere var innstallert og jeg bruker den no ja. IKKE NOE ALLVERDENS KRAFTIG!! kunne ikke spille crysis alt på fult på 1920x1200 den hakket som 2fps. og måtte spille på mideum på 1440x900 som er det vanlige oppløsning for 17 tømere. so er storsett ikke fornøyd på min side. og har jo 4gbDDR3 ram i det da men ser bare 2.99 for noe ukjent grunn. for min side til sammen MISFORNØYD. betalte ca 19 000 da sammen med en 64gb 170/90 read write flash HDD. :( vill ikke anbefalle på min side.:s:s

Endret av gebi9
Lenke til kommentar

JA NETTOP denne barbaren har jeg kjøpt. og det kom uten logo på bkside og tastaturet er akkurat som på en billig barbar og lang fra solid. og ja her er alle feilene jeg fik med ...

 

1. den kom uten merke som sagt

2. viften til grafikk kortet lagde lyd som om noe ledninger har komt bort til det.

3. den lagde irriterende høy frekvens støy i høytallene/headsetene mine hvergang jeg opnner filer og hvergang jeg bevegte musen.

4. tastaturet er som trampoline. hater det og den lager omtrent samme lyd som om når du holder need en linjal på kanten av bordet og trykker need på toppen og slippe. sånne GRRRRR lyd,når du for eksempel slor på enter som vanlig.

 

returnerte sofølgelig for reparasjon.

 

tastaturet er ikke noe forsjell likkevel fordi det er såne de mente det skulle vare, og støyet var vekk, og viften storsett fikset men fremdeles lager samme lyd i småere mengder.

logoen var og limt på og ja...bluetooth enheten som de har glemt å innstallere var innstallert og jeg bruker den no ja. IKKE NOE ALLVERDENS KRAFTIG!! kunne ikke spille crysis alt på fult på 1920x1200 den hakket som 2fps. og måtte spille på mideum på 1440x900 som er det vanlige oppløsning for 17 tømere. so er storsett ikke fornøyd på min side. og har jo 4gbDDR3 ram i det da men ser bare 2.99 for noe ukjent grunn. for min side til sammen MISFORNØYD. betalte ca 19 000 da sammen med en 64gb 170/90 read write flash HDD. :( vill ikke anbefalle på min side.:s

Leit å høre, men grunnen til at du kun ser 2,99 GB RAM er at 32-bit kun støtter 4 GB og dette er da inkludert skjermkortminne som er på 1 GB.

Lenke til kommentar

Dette er noe av det dummeste jeg har sett. For det første er ikke den laget av Zepto en gang, men av CLEVO; Modell typen heter M570TU. Denne modellen blir solgt av mange forkjllige bedrifter, bare de skifter navn på dem. Som for eksempel Multicom, der kaller de sin egen for Kunshan. Hva er poenget å si, at deres "hydra" er noe sterkere en noen av de andres sin. Fordi vi kan jo få samme bærbar med lignende speccs hos noen andre.

Lenke til kommentar

Multicom har hatt denne laptopen lenge, så Zepto er ikke alene om denne. Jeg kjøpte min der i sommerferien, bare med 8800m gtx, og er storfornøyd med både den og servicen fra folka der. De har også en mer oversiktlig nettside.

 

Det egentlige navnet er Clevo M571TU.

 

 

 

JA NETTOP denne barbaren har jeg kjøpt. og det kom uten logo på bkside og tastaturet er akkurat som på en billig barbar og lang fra solid. og ja her er alle feilene jeg fik med ...

 

1. den kom uten merke som sagt

2. viften til grafikk kortet lagde lyd som om noe ledninger har komt bort til det.

3. den lagde irriterende høy frekvens støy i høytallene/headsetene mine hvergang jeg opnner filer og hvergang jeg bevegte musen.

4. tastaturet er som trampoline. hater det og den lager omtrent samme lyd som om når du holder need en linjal på kanten av bordet og trykker need på toppen og slippe. sånne GRRRRR lyd,når du for eksempel slor på enter som vanlig.

 

returnerte sofølgelig for reparasjon.

 

tastaturet er ikke noe forsjell likkevel fordi det er såne de mente det skulle vare, og støyet var vekk, og viften storsett fikset men fremdeles lager samme lyd i småere mengder.

logoen var og limt på og ja...bluetooth enheten som de har glemt å innstallere var innstallert og jeg bruker den no ja. IKKE NOE ALLVERDENS KRAFTIG!! kunne ikke spille crysis alt på fult på 1920x1200 den hakket som 2fps. og måtte spille på mideum på 1440x900 som er det vanlige oppløsning for 17 tømere. so er storsett ikke fornøyd på min side. og har jo 4gbDDR3 ram i det da men ser bare 2.99 for noe ukjent grunn. for min side til sammen MISFORNØYD. betalte ca 19 000 da sammen med en 64gb 170/90 read write flash HDD. :( vill ikke anbefalle på min side.:s:s

 

Høres ut som om du kunne trengt å installere drivere.. 9800m gtx kjører ikke med 2 fps i crysis.

 

Edit: Litt seint ute der, ja..

Endret av Vain
Lenke til kommentar

Jeg har denne laptopen (importert fra USA) og jeg kan med en gang si at dette er langt fra verdens kraftigste laptop. Den er kraftig, men langt fra verdens kraftige...

 

En Dell XPS 1730 eller en Clevo D901C er langt kraftigere, og også langt dyrere.

Synes Zepto bør sørge for å gjøre litt ordentlig research før de kommer med slike tullete uttalelser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...