Gå til innhold

Anmeldelse: FIFA 09 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Innholdsrik anmeldelse. Må nok få prøvd demoen av FIFA 09 og se om det er verdt å tenke på. Blir nok PES uansett i år da de har gjort noen knivskarpe justeringer. Lover ikke godt dette med dommeren i FIFA. Ingenting som irriterte meg så mye i de forrige versjonene som den pedantiske dommeren, skikkelig tysk dømming. Gule kort såvidt man var nær folk og tok ballen.

 

Lovende at det er mulig å spille mer direkte, selv om jeg har mine tvil, FIFA har alltid tviholdt med at det er best å spille litt "fransk". Mye posession og pasninger. Det passer meg dårlig, liker friheten PES gir.

Lenke til kommentar
Hvordan er det med PC-utgaven i år?

Får vi en tragisk ned-rippet versjon med dårlig grafikk, eller får vi noe som er på nivå / bedre enn Xbox360 / PlayStation3 utgaven når det gjelder både funksjoner og grafikk?

 

Etter hva jeg kan skjønne for PC eiere også i år en ganske så nedstrippet versjon av Fifa.. Jeg testet demoen både på PC og Ps3, og PC-demoen var langt fra noen nextgen.

Lenke til kommentar
Det burdes nesten gis to terningkast på slike "oppgraderings-spill". Et for spillet og et i forhold til verdien av oppgradering fra 08.

 

Ash

 

Einig. Eg håpar det kjem ein eigen anmeldelse på Fifa 09 til pc, men eg har mine tvil. Håpar det ikkje er såå dårleg ivertfall. Men korleis vil Fifa 09 vere på PS2? Det går vel ikkje an at det kan bli noko særleg betre enn 08 grafikkmessig?

Endret av Gizmo93
Lenke til kommentar

Huff, ser ut som Be A Pro-modusen er såpass sterk at PES må se seg slått denne gangen gitt. Får nesten vente til torsdag med å erklære en vinner (basert på demoer!), men PES bør ha noen skjulte ess i ermet for å vinne denne kampen.

 

 

Har jo _nesten_ hatt det mer moro med Be A Pro i Euro08-demoen(!) enn PES2008. : D

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...