Gå til innhold

Offisiell dato for Wrath of the Lich King (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig ser jeg ingen stor grunn til å stresse. Når TBC kom putret jeg innom Elkjøp på vei hjem fra jobb og de hadde hyllemeter på hyllemeter med bokser. Tror kanskje dette var dagen etter release til og med, når jeg tenker meg om.

 

Okke som, endelig en grunn til å børste støve av alle 70ene som har ligget i dvale i påvente av nytt innhold.

Lenke til kommentar

Grrr.... ser nå at jeg har bestilt (og betalt) ferie i Venezuela noen uker, og siste sammenfaller med WotLK.

Men-men, kan vel da bestille og få levert via post, så slipper jeg ev kø-ing.

Har ikke heeelt bestemt meg for om jeg skal kutte WoW eller ikke.... men vi får se. Bruker for mye tid; har snart alle 9 klassene på lvl 70 (på samme server).

Lenke til kommentar
Bruker for mye tid; har snart alle 9 klassene på lvl 70 (på samme server).

Er ikke noe i veien for en liten pause vet du. :) Jeg har ikke spilt på et par mnd selv, med unntak av å logge på noen ganger i uka for å scanne AH så databasen holdes oppdatert.

 

Må huske å selge unna en del reagents og annet søl som neppe blir så interessant etter WOTLK men som det fremdeles betales godt for.

Lenke til kommentar

Overskriften i saklisten på toppen av siden er dog ikke oppdatert?

 

Får se om jeg prøver WoTLK... Jeg er egentlig litt lei av WoW. Å gå tilbake til en warrior i WoW etter å ha spilt melee i AoC var først og fremst deprimerende, og varte ikke lenge.

 

Edit: Der kom oppdateringen, ja. :)

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...