Gå til innhold

Sony Vaio for fotografer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1000 kroners spørsmålet må jo da bli: Er dette å få kjøpt i Norge? Og hvis ja, Slipper man å rane minst to verditransporter for å kjøpe noe slikt?
Med tanke på Sony Vaio-satsing i Norge (de skulle jo satse her også, men så liksom ikke så mye til det; http://www.hardware.no/artikler/sony_vaio_..._i_norge/42227) gjetter jeg på "nei", og om det skulle slumpe til å være feil, så er det sannsynligvis "ja" på spørsmål nummer to...
Lenke til kommentar
1000 kroners spørsmålet må jo da bli: Er dette å få kjøpt i Norge? Og hvis ja, Slipper man å rane minst to verditransporter for å kjøpe noe slikt?
Med tanke på Sony Vaio-satsing i Norge (de skulle jo satse her også, men så liksom ikke så mye til det; http://www.hardware.no/artikler/sony_vaio_..._i_norge/42227) gjetter jeg på "nei", og om det skulle slumpe til å være feil, så er det sannsynligvis "ja" på spørsmål nummer to...

Enig med K, men jeg synes han overdriver grovt. Det holder å rane ditt lokale postkontor.

Lenke til kommentar
Enig med K, men jeg synes han overdriver grovt. Det holder å rane ditt lokale postkontor.
Mange steder det er veldig langt til et postkontor... I Tromsø har vi det ennå, men vet jo aldri hvor lenge det varer. Plutselig finner Posten ut at det ikke er så stress for tromsøværinger å reise, og legger ned alle postkontor nord for Trondheim...
Lenke til kommentar
Hvilke alternativer finnes i samme sjanger? Det "må jo" finnes konkurrerende produkter med et fokus på fotografer, og som forhåpentligvis er både billigere, minst like god og ikke minst tilgjengelig.

 

Jeg personlig vil jo si at Apple sine maskiner i hvertfall i realiteten er et alternativ for fotografer, selv om jeg selvsagt er klar over at skjermen til Apple sin bærbare ikke kan måle seg proffe fotografskjermer. Sony maskinen ser jo lovende ut og de satser høyt når de har skjerming rundt skjermen på den bærbare, spent på om panelet i denne skjermen er av samme kvalitet som profesjonelle Eizo og Lacie skjermer. Ellers tror jeg at den type foto som krever redigering ute på farten og ikke gir muligheten til videre redigering når man kommer hjem med en skikkelig skjerm på grunn av tidspress neppe har behov for spesialskjermer etc. Skal bildene brukes med en gang er det gjerne, former for foto som ikke har enorme krav til korekt fargebalanse osv. trykkingen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...