Gå til innhold

Krigsutbrudd i november (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vær så snill og overbevis oss om at dette ikke blir en skuffelse igjen, Treyarch. Det koker i meg når jeg tenker på at de aldri lagde en CoD 3 til PC, men når jeg hørte hvor sabla dårlig det var, så var det vel like greit. Infinity Ward har gitt Treyarch mye på et sølvfat allerede i forkant til dette femte spillet, nemlig grafikkmotoren. Nå gjenstår det å se om Treyarch tilfører noe selv, kreativitet, en råbra historie osv.

Lenke til kommentar

Snakker vi størrelse med Battlefield her eller ? Kan man bruke båter, skip, tanks, jeeps, fly osv. Vet tanks er bekrefta men artikkelen her sier jo skip og fly i tillegg :o

Hvis det stemmer så whoa :D

 

Eneste jeg gruer meg til med COD5 er at det vil skyve COD4 unna som er favorittspillet mitt.

Lenke til kommentar
Eneste jeg gruer meg til med COD5 er at det vil skyve COD4 unna som er favorittspillet mitt.

OM det skjer og det skal mye til, siden så langt har ikke Treyarch imponert med noe særlig, de når ikke Infinity Ward til knærne engang, de har en god sjanse til å vise hva de virkelig kan nå, men jeg jubler ikke ennå.

Lenke til kommentar
Bra aa komme seg tilbake til WW2 settingen. Misforstaa meg rett - syntes Modern Warfare var ett glimrende spill men i motsetning til flertallet digger jeg spill og opplevelser herunder lagt til andre verdenskrig.

Gleder meg enormt!

Enig med deg, WWII er best :) .

 

Eneste jeg gruer meg til med COD5 er at det vil skyve COD4 unna som er favorittspillet mitt.

Hvorfor er det nå å grue seg til? Er det ikke bra at du finner et nytt spill som er enda bedre?

Lenke til kommentar
Infinity Wards skytespill Call of Duty: Modern Warfare fikk en varm mottakelse av spillpressen, så det knytter seg store forventninger til oppfølgeren. Denne gangen er det Treyarch som står for utviklingen, og de har blant annet erfaring fra tidligere Call of Duty-spill.

 

... I motsetning til Infinity Ward da, eller? Fordi det tror jeg jammen ikke stemmer. Syns det var et særdeles kronglete avsnitt.

Lenke til kommentar
Hvilke rykter?

 

Har ikke noe imot WW2 setting, det åpner for litt andre våpen enn moderne assaultrifle/SMG'er. Å dra fram en garand(eller er det med t?) er herlig til tider. Og denne gangen har de vel fått mer tid på å utvikle spillet? Holder fingrene krysset, men tror ikke jeg holder pusten i spenning.

http://www.n4g.com/dev/News-199565.aspx

 

WW2 setting er ikke dumt i seg selv. Er er bare det at det er blitt så fryktelig utslitt. Ørten forskjellige spill som gnager og gnager på akkurat den samme settingen gjør at man blir drittlei av å dra fra Garanden for tusende gang. WW2 var kult for 5 år siden. Nå er vi lei og vil heller kose oss med noen M4, G36, HK416 etc.

Lenke til kommentar
Hvilke rykter?

 

Har ikke noe imot WW2 setting, det åpner for litt andre våpen enn moderne assaultrifle/SMG'er. Å dra fram en garand(eller er det med t?) er herlig til tider. Og denne gangen har de vel fått mer tid på å utvikle spillet? Holder fingrene krysset, men tror ikke jeg holder pusten i spenning.

http://www.n4g.com/dev/News-199565.aspx

 

WW2 setting er ikke dumt i seg selv. Er er bare det at det er blitt så fryktelig utslitt. Ørten forskjellige spill som gnager og gnager på akkurat den samme settingen gjør at man blir drittlei av å dra fra Garanden for tusende gang. WW2 var kult for 5 år siden. Nå er vi lei og vil heller kose oss med noen M4, G36, HK416 etc.

 

 

Hehe, ja for all del. Elsker CoD4 som enhver. WW2 er ganske oppbrukt mye pga at utviklere bruker de samme slagene i hvert slag, håper de greier å komme med noe friskere slag enn de som vanligvis blir brukt.

 

CoD 5 kommer jo med en setting som ikke er så mye brukt. Er ikke mange spill som tar for seg østfronten og stillehavet. De fleste tar for seg USA's landgang i Normandie og deres offensiv mot tyskerne.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...