Gå til innhold

Star Citizens enspillerdel har endelig fått et lanseringsvindu


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Kommer til å bli tidenes fiasko. Alt for ambisiøst. For stort. Kjem til å bli ein lagg fest uten like. Dårlig optimalisert.

Er jo allerede en lagg fest uten like.

Er ikke så rart at spille ikke er fult optimalisert enda, for det er jo fortsatt i alpha og alt av teknologien er fortsatt ikke på plass. Så derfor må man optimalisere spillet selv igjennom ingame instillinger og i windows. Samt ha rett hardware. Det aller viktigste er å ha SC på en SSD og ha en samlet RAM+Pagefile på 32GB.

Bare google Star citizen optimization så finner man raskt noen guides.

 

Når jeg hadde gjort disse små grepene kjører SC som en klokke. Har hatt noen helt supre 5-6 timer sessions uten noen lag eller DC med veldig stabil FPS

Lenke til kommentar

Hmmm.... for 1,8 mrd og fortsatt økende (vil jeg tro), så må/bør det bli et heildundrande spill :) Det virker interessant, og jeg har ingen problemer med å innrømme at jeg ikke har testet det ut selv ennå, men har fulgt litt med på sidelinja.

 

Jeg håper jo for utviklerens del og de som eier spillet at spillet kommer i mål en eller annen gang OG at det endelige produktet leverer. Hvis ikke trro jeg fort de 1,8 mrd flyr fort ut av bankkontoen igjen i form av søksmål...

 

Men når det er sagt så virker spillet ambisiøst, men interessant. Hvis spillet fortsatt er blant oss om 3-4 år (regner vel med det, i grunnen), så får jeg teste det ut da.

 

Blir spennende å se hvordan det går :)

Lenke til kommentar

Hvis spillet fortsatt er blant oss om 3-4 år (regner vel med det, i grunnen), så får jeg teste det ut da.

Et par ganger i året kjører de Free Fly events som lar deg teste alpha gratis over en periode på ca. en langhelg eller en uke. Nå hadde vi en slik Free Fly på slutten av november, så det blir nok en stund til neste gang, men om du holder øynene åpne trenger du ikke nødvendigvis vente 3-4 år akkurat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...