Gå til innhold

Lakusland v3 - 1.14.4 endelig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

oi!

Liv her jo!

 

Hmm, kart på nettsiden er ikke lengre?

 

Når autofill i nettleseren har endret seg, da er det en stund siden jeg har vært online...

 

"mc." blir til mc-donalds, og "disk" (diskusjon.no) blir til google disk. huff å huff...

 

Kommer på besøk en dag!

Endret av Itek
Lenke til kommentar

oi!

Liv her jo!

 

Hmm, kart på nettsiden er ikke lengre?

 

Når autofill i nettleseren har endret seg, da er det en stund siden jeg har vært online...

 

"mc." blir til mc-donalds, og "disk" (diskusjon.no) blir til google disk. huff å huff...

 

Kommer på besøk en dag!

Såklart er det liv her fosi!

Vi hadde bare en lengre pause :D

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Jeg følger disse menneskene her som regel.

 

https://www.spigotmc.org/threads/bukkit-craftbukkit-spigot-bungeecord-1-14-1-development-builds.369724/page-52

 

Når de begynner å mene at det nærmer seg stabilt er det vanligvis stabilt nok ?

 

Edit: Kjipt at det skal ta sånn tid, men Mojang gir ut mer og mer bugs for hver update virker det som.

Endret av Lakus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅKEI

 

Om det fortsatt er noen som bryr seg der ute etter så lang ventetid: Nå er Mojang sin 1.14.3 ute, Spigot er på ballen og jeg tror jeg holder på å dø av å vente på bambus. Har ikke logget på på lenge nå fordi jeg visste at 1.14 "straks" var klart. Vel, nå er 1.14.3 her og jeg er lei av venting. Om det ikke er stabilt nå så får det bare være ustabilt. Men. Jeg skal på slektstreff på Voss i helgen og tror neppe jeg får gjort noe fra fjellheimen der borte, så det får bli til uka. Men neste uke blir det 1.14 endelig. Det er et Lakus-løfte. Tolk det som du vil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

*yeeey*

Satt meg faktisk ned for å oppdatere i dag. Så at 1.14.4 hadde kommet. Som betyr at Spigot-ting må oppdateres om man ikke skal gå til 1.14.3 - som har bugs som 1.14.4 skal fikse. Men greit. Fikk ikke logget på Minecraft uansett. Funket ikke å resette passord heller.

 

Gaaah. Prøver igjen i morgen...

Lenke til kommentar

*yeeey*

 

Satt meg faktisk ned for å oppdatere i dag. Så at 1.14.4 hadde kommet. Som betyr at Spigot-ting må oppdateres om man ikke skal gå til 1.14.3 - som har bugs som 1.14.4 skal fikse. Men greit. Fikk ikke logget på Minecraft uansett. Funket ikke å resette passord heller.

 

Gaaah. Prøver igjen i morgen...

Hahaha ikke lett å være admin på lakusland :p

Vent med å oppdatere til 1.14.4 er ute fra spigot :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...