Gå til innhold

SNIKTITT: Tom Clancy's The Division 2


Anbefalte innlegg

Hva er galt med det? Spill som Destiny, Skyrim, Fallout +++ har da også "bullet sponge" fiender. Er det settingen som gjør at du ikke takler det?

 

For min del var det nok settingen ja. I f.eks Destiny og Warframe var det litt annerledes, siden man er så langt fra den virkeligheten vi kjenner at jeg knapt tenkte over det. I Skyrim er ikke dette et tema i samme grad, siden vi er i en helt annen verden, med magi og få eller ingen våpen som kan sammenlignes med et automatgevær. ;)

 

Når jeg tømmer tre magasin i ansiktet til en fyr, i det som skal forestille en nær fremtid, forventer jeg vel nesten at han ikke forblir stående. :D

 

Men som nevnt syntes jeg spillet ellers var ålreit frem til endgame.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For min del var det nok settingen ja. I f.eks Destiny og Warframe var det litt annerledes, siden man er så langt fra den virkeligheten vi kjenner at jeg knapt tenkte over det. I Skyrim er ikke dette et tema i samme grad, siden vi er i en helt annen verden, med magi og få eller ingen våpen som kan sammenlignes med et automatgevær. ;)

 

Når jeg tømmer tre magasin i ansiktet til en fyr, i det som skal forestille en nær fremtid, forventer jeg vel nesten at han ikke forblir stående. :D

 

Men som nevnt syntes jeg spillet ellers var ålreit frem til endgame.

Jeg skjønner! Flere som ikke klarte den "kræsjen". Heldigvis var ikke det et problem for meg. Problemet mitt var at jeg spilte Beta så mye, at jeg orket ikke starte på nytt og levle opp når fulle spillet kom :p 

 

Gleder meg til nummer 2 da. Skal være med på det fra starten av, og ikke betaen til døde.

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...