Gå til innhold

komentartråd til tre-kabinett(Laminated Wood)PAUSE


Anbefalte innlegg

har fått ny hw om ondagen tror jeg det var, siden det andre ville ikke få lagt inn cd i og floppy sleit så fikk ny hw

P3 800Mhz

GeForce 2 mx200 (tror jeg det var)

160Mb ram

så blir en ny bakplate bak, men må få den pc en til og boote osv så blir en stopp på en stund nå

også tukler jeg med kabinettet til den pc en :p

også har jeg planer om og lage vannkjøling nå, så det tar en del tid ifra meg og

Endret av skylinepower
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skylinepower: Tenkte egentlig på dette bildet. Dog er ikke oppmåling så veldig viktig der, da. Det var kanskje bare for å vise sånn ca. hvor de skulle være? Nøyaktig plassering var kanskje ikke så viktig der, eller?

Trodde først det samme som det, men ved nærmere ettersyn ser ikke ut som om føttene var skrudd fast på det bildet der. På neste bilde sitter de perfekt.

 

Likte materialet du har brukt Skyline, et slikt kabinett som dette skal ikke males mener jeg! Hva med å bruke hjørnelister i tre som passer til?

 

Og som nevnt av andre, mer luft mellom diskene er nok en fordel. Har hatt diskene mine slik som du, en gang for lenge siden, og det ble temmelig varmt ;)

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Jeg synes du bør ha litt bedre klaring mellom hardiskene dine slike at du får bedre luft strøm.. Det så ut som de var veldig tette...:/

8204566[/snapback]

Kicka også på det. Kommer til å gå til helvete hvis de 3 harddiskene er så tettsittende som det ser ut til.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...
Blir flotte dette når det blir ferdig, men du har nok kjøling da. :) Du må iallefall ha vannkjøling, eller vurdere å klaske inn en 250mm vifte i sidedøra eller noe slikt, + flere vifter. Blir vanskeligere å bli kvitt varmen i et trekabinett.

8721576[/snapback]

 

Det er jo ikke så veldig heftig hardware inni der, så det produserer vel ikke allverdens med varme, så en vifte eller to er nok.

 

Men så holder på skyline også på med å lage vannblokk til gpu.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...