Gå til innhold

Ørepropper med bass


Macklemore

Anbefalte innlegg

Har begynt å bli drittlei av bassen på Apple Earpodsene mine så tenkte å kjøpe ett nytt par.
Maks 700kr
Gjerne fra komplett.no

Se greie ut
In-ear
EKSTREM bass, hører stort sett kun på hiphop/rap og da er det viktig med mye bass:)

Må også være mikrofon og knapp for å svare på telefonen osv. Siden jeg trenger dette når jeg er ute og kjører
Må også helst være litt slitesterke

Tips?

Endret av Macklemore
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Du har ikke prøvd de, men du elsker dem?

 

Jeg har heller ikke prøvd de, men det må være noe av det verste jeg har hørt.

 

.... Nei. Jeg har prøvd lignende fra Samsung, som jeg elsker, ikke dem. Fant ikke de jeg selv har, men tviler ikke på kvaliteten.

Lenke til kommentar

Samsung sine øreplugger er egentlig ikke så ille. Noe mesterverk innen bass skal de kanskje ikke skrytes på, men absolutt gode for prisen.

 

Etter min mening er Beats bare tull i og med at de er veldig ubalanserte i lydspekteret. En skam for slikt et bra merke som Monster, mener jeg.

 

MEN! siden du er ute etter mye bass og trykk så er absolutt Monster et kurant merke.

 

DISSE og DISSE ligger begge til en god pris, har store drivere om jeg husker riktig, og har gode kabler som ikke krøller seg så lett. Begge er fra Monster, og skal ha nok av det trykket du er ute etter. Iallefall langt mer enn de fleste andre valg du evt har.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

NOCS NS600 Crush kan være et alternativ, har de selv. Usikker på hva de ligger på i pris, men det er jo salg om ikke altfor lenge.

 

De smeller kanskje ikke like hardt på bassen som Beats, men så har de heller ikke et (I mine øyne) grusomt lydbilde. Utrolig bra på de typene musikk jeg hører på, hhv trance, metal, hiphop.

 

Og de har jævlig bra bass altså :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Høyrepluggen i earpodsene gikk til helvete forrige uke, og jeg så at det var tilbud på disse http://www.netshop.no/WebPages/Produkt/ProduktInfo.aspx?plid=65735&WebSiteMapNodeID=1000001 så jeg slo til.

 

Edit: Er litt usikker på hva slags beats by dr dre det er. Siden på bildet står det urbeats men det står at de heter ibeats. Men er ikke så nøye, regner med at de har overdreven bass uansett. (som jeg liker)

Endret av Macklemore
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...