Gå til innhold

Første detaljer om Skate 2


Lakus

Anbefalte innlegg

Første detaljer om Skate 2:

Recently, EA announced it was working on Skate 2 for PS3 and Xbox 360. And that's about all EA was willing to say about the sequel. However, the official Skate website has several teaser videos. None show gameplay, but two of the videos provide hints on the setup for Skate 2.

 

According to the videos, five years have passed and San Vanelona is very different place. Shortly after you won Skater of the Year, your character disappeared. No one knows what happened to him, but the skaters of San Vanelona hope he'll come back. And they need you. In the past five years, the cops have cracked down on skaters. Caps were put on rails to make it almost impossible to grind and "No Skating" signs are everywhere.

 

San Vanelona was once a paradise for skaters. Now it's their worst nightmare.

 

That's all we know about Skate 2 so far. No gameplay details have been provided, though it appears things won't be so easy in the sequel.

Høres ut som EA herper enda et mulig topp-spill!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
but the skaters of San Vanelona hope he'll come back. And they need you. In the past five years, the cops have cracked down on skaters. Caps were put on rails to make it almost impossible to grind and "No Skating" signs are everywhere.

 

San Vanelona was once a paradise for skaters. Now it's their worst nightmare.

Faen er detta for noe tull?

Lenke til kommentar

Høres da bra ut dette da. Virker som om spillet får mer handling.

Jeg vil tro at du skal fjerne "caps" fra railene, og gjøre San Vanelona om til et skate-paradis igjen. Det virker i alle fall mest logisk. Virker i alle fall ulogisk å lage et skate-spill hvor du ikke får lov til å skate i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Joda, det blir sikkert noe sånt. Men jeg synes det høres temmelig tåpelig ut alikevel. Etter du har fjerna alle forbudene så sitter du igjen med byen du i utgangspunktet hadde i enern!?

 

Litt teit å prøve å få til en "save the world" handling også, trenger i grunn ikke noe handling i et sånt spill. Det eneste jeg vil ha, som jeg vet om, er de små endringene i gameplayet og en helt ny by av samme kaliber som den gamle. Liker ikke at det nye skal ta utgangspunkt San Vanelona.

Lenke til kommentar
Høres da bra ut dette da. Virker som om spillet får mer handling.

Jeg vil tro at du skal fjerne "caps" fra railene, og gjøre San Vanelona om til et skate-paradis igjen. Det virker i alle fall mest logisk. Virker i alle fall ulogisk å lage et skate-spill hvor du ikke får lov til å skate i det hele tatt.

Det hadde vært greit om spillet het tony hawk. Dette hørtes ut som typisk melking spør du meg.. Skate var herlig pga friheten og realismen. Nå hørtes det ut som ting vi typisk har sett 2999 ganger før.

Lenke til kommentar
Det hadde vært greit om spillet het tony hawk. Dette hørtes ut som typisk melking spør du meg.. Skate var herlig pga friheten og realismen. Nå hørtes det ut som ting vi typisk har sett 2999 ganger før.

Skal vel litt mer til for å kunne kalle det Tony Hawk. Man må jo kunne hoppe over halve byen med én ollie og snurre flere ganger en vi to har fingre (tilsammen).

 

De prøvde jo å lage en liten handling i 1'ern også, men det var mer en "bli-best"-story.

 

Nå er det veldig tidlig å si noe om hvordan Skate 2 blir. Tror vi heller skal vente på at EA forteller mer, før vi hyller/slakter spillet.

Lenke til kommentar
Høres da bra ut dette da. Virker som om spillet får mer handling.

Jeg vil tro at du skal fjerne "caps" fra railene, og gjøre San Vanelona om til et skate-paradis igjen. Det virker i alle fall mest logisk. Virker i alle fall ulogisk å lage et skate-spill hvor du ikke får lov til å skate i det hele tatt.

Det hadde vært greit om spillet het tony hawk. Dette hørtes ut som typisk melking spør du meg.. Skate var herlig pga friheten og realismen. Nå hørtes det ut som ting vi typisk har sett 2999 ganger før.

 

3000 er jo et pent, rundt tall. :p

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Er vel ikke så farlig med storyen, så lenge gameplayet og level-design er like bra.

Sant det. Bare de ikke drar det så langt at man skal jakte på aliens som spiste opp alle grillpølsene til naboen så. Da begynne det å bli litt for Tony Hawk.

 

Haha den var bra! aliens som spiste opp grillpølsene til naboen xD

 

Men hvis det er alt for jækli med no skate-zone kan spillet heller hete Get caught by a guard!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...