Gå til innhold

Paris Hilton - Hva syntes folket?


Gjest Slettet-v6cLnSOv3V

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-v6cLnSOv3V
Det har i disse dager vært et stort oppstyr rundt Paris Hilton.

Hva syntes folket om denne bortskjemte hotellarvingen, som kan gjøre idiotiske ting (clicky), men likevell slippe ut (clicky), bare fordi hun er kjendis?

Tror dere myndigheter hadde behandlet den vanlige mannen / damen på gata på samme måte?

 

Diskuter.

Endret av Uderzo
gjenopprettet innlegg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
USA i et nøtteskall dette her. De rike slipper så sykt mye lettere unna.

8810310[/snapback]

 

Men det gjør de nok i Norge også. Er helt for at straffen skal være lik uansett, men sånn er det nok ikke hverken her eller der desverre.

 

Tilbake til spr.målet. Tankene mine om Paris:

 

Hadde røket på flekken, men virker dum som ett brød.

Lenke til kommentar
"I forskjellige medier i dag er det meldt at Hilton har grått mye i fengselet og vært utilpass med livsstilen som skiller seg svært annerledes fra hennes daglige luksustilværelse."

Stakkars lille prinsesse. :(

8810298[/snapback]

Ja huff... Som om ikke dette gjelder minst 50% av de som blir satt inn :nei:

Ære være advokater og korrupte leger som skriker og skråler bare fordi hun er kjendis og har penger! :roll:

Lenke til kommentar

Si meg EvenT. Er du dum ? :)

 

Hadde din far vært skikkelig rik, uten at jeg kjenner deg eller noe. Hadde ikke du solt deg i din fars rikdom ? Det hadde hvertfall jeg.

 

Og, hun er jo faktisk noe. Nettop fordi hun har masse penger.

 

Syns det er greit jeg. Hadde søren meg gjort det samme hadde jeg vært kjendis i USA.

Lenke til kommentar
Jeg tror faktisk at Paris Hilton sammen med "My boobs are okay"-kjerringa er to av de skapningene på jorden som irriterer meg mest.  :mad:

8811991[/snapback]

 

Du glemte Aylar. Anyway er det patetisk at de kneler for Paris Hilton på den måten, først skulle hun i fengsel i 45 dager, så ble den redusert til 23 dager, men jammen ble hun sluppet ut etter 3 dager. WTF?!

Lenke til kommentar
Jeg tror faktisk at Paris Hilton sammen med "My boobs are okay"-kjerringa er to av de skapningene på jorden som irriterer meg mest.  :mad:

8811991[/snapback]

 

Du glemte Aylar. Anyway er det patetisk at de kneler for Paris Hilton på den måten, først skulle hun i fengsel i 45 dager, så ble den redusert til 23 dager, men jammen ble hun sluppet ut etter 3 dager. WTF?!

8812014[/snapback]

 

:ohmy: 3 dager?!?!?

 

Hadde det vært opp til meg, hadde hun aldri sett sollys igjen. Og nå irriterer hun meg mer enn noen gang. :realmad:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Eg hatar henne. Eg hatar alle celeb-"babes"! KVa for nytte har dei i samfunnet?

1

Dei går på festar i kjolar til fleire tusen,

har sex og film blir lagt ut på internett,

dei blir enda rikare,

goto 1

 

Det same gjeld menn, spesielt skodespelarar og musikarar.

 

No må torstein leggja seg for han er "litt" overtrøytt

Lenke til kommentar

Til de som mener Paris er dum:

Ja, hun er ikke det skarpeste kniven i skuffen, men klarer allikevel å tjene mer enn dere noen gang vil på det å faktisk spille dum.

 

Hun er vel en av de få store arvingene som faktisk lager seg et navn og tjener penger på selv, isteden for bare å leve på familien.

 

Lenge leve Paris!

Endret av kolleckio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...