El Matador Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Hei! Jeg har et lite problem, jeg får ikke snakket med squaden min, og jeg får heller høre hva de sier. Alt står rett inne på innstillinger, dette har jeg sjekket mot en venn. Noen som vet hva som kan være galt?
Rayline TWB Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Har du aktivert ingame VOIP da? Og hvis du har det så må du sjekke innstillingene for lydkortet ditt, eller lydkortdriveren din. Endret 9. oktober 2005 av Rayline TWB
-Teddy- Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Det første du bør sjekke er om når du trykker caps lock ingame, er det et høyttaler ikon ved isden av navnet ditt? Er det en boks uten noe inni betyr det at VoIP ikke er aktivert / ikke virker. Jeg har hatt det problemet at jeg satte opp alt rett i options men det virket ikke ingame. Problemet var at det integrerte lydkortet mitt måtte enten få nye drivere eller kjøre på basic hardware acceleration. har kjørt basic hardware acceleration en stund nå og det virker, men nå har jeg oppdatert driverne, skal se om det hjelper. Dette problemet skulle forøvrig kun forkomme på A'97 Realtek lydkort. ( Sitter på ASUS K8N-E DELUXE s754 hovedkort om du har det )
_Paulsen_ Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Har du i det hele tatt testet om micken funker som den skal i windows? Jeg hadde noe ala det samme problemet som deg, og jeg fant feilen etter hvert.. Jeg hadde ikke huket av for mikrofon (control panel -> Sounds, Speech, and Audio Devices -> Sounds and Audio Devices properties). Her skal du ha en mulighet til å huke av for det å bruke mikrofon. Jeg regner med at du har plugget den i korrekt.
El Matador Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Skrevet 9. oktober 2005 Microfonen funker i windows. Helt i begynnelsen er høytaleren aktivert, men etter jeg har snakket 2-3 ganger forsvinner tegnet.
-Teddy- Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 samme her har ac 97 jeg og Skriv dxdiag i run og gå på sound. Sett Hardware Acceleration slideren til Basic så skal det virke. Men det er bedre å oppdatere driveren. www.asus.com Virket for meg iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå