MyBigMouth Skrevet 27. desember 2005 Skrevet 27. desember 2005 Finnes det en addon som oversetter hva den andre faction sier? Har hørt det finnes, men hvor? Btw: Mye fleiping mellom meg og en fetter. Involverte en løpende gnome og 2 taurens som diskuterte gårsdagens raid....
kjetilkl Skrevet 27. desember 2005 Skrevet 27. desember 2005 Det finnes flere addons som oversetter, men det du trenger er en ordliste - det er de de oversetter etter. - Problemet med dette er at alle setninger (ord) tilføres et "random" element av blizzard før det "scrambles" og vises for den andre siden. - Derfor vil dette aldri virke. - Du kan få frem enkelte ord som ofte oversettes likt, men du kan aldri være 100% sikker på at det er riktig.
Nstin Skrevet 27. desember 2005 Skrevet 27. desember 2005 jeg har sett mange alliancer(jeg er horde) som løper rundt og skriker H A H A L O L. Så det må jo gå ann?
kjetilkl Skrevet 27. desember 2005 Skrevet 27. desember 2005 tall og enkeltbokstaver blir ikke scramblet på samme måte ..... er ikke helt sikker på "reglene" for dette, men google er din venn
nord Skrevet 27. desember 2005 Skrevet 27. desember 2005 (endret) 101 101 = zug zug o m o = L O L om om om = ha ha ha eneste jeg husker som Horde.. derimot alliance kan skrive ting som "Me Lo Ve Y OU" Endret 27. desember 2005 av nord
Knofle Skrevet 27. desember 2005 Skrevet 27. desember 2005 Om man som horde sier: "ui", så får man på alliansisk "he" "eg" = "he"
nord Skrevet 27. desember 2005 Skrevet 27. desember 2005 spoofet rett fra en annen side nå: This is if you're Alliance speaking to Horde: go = me ok = me gsdg = ruff it = an knawn = regen puck = nuff d = y a = o p = u yu op = lo ko (loco, "crazy" in Spanish) oi po = va ne (vane or vein, IE me va ne, indicating you want the copper vein) yu vb = lo se kek d = ver y dhs = far as sd = lo ve hg gf = ti me gosh = vrum (vrum vrum! for when gnomes hop on their mechanical mount) Pre-arranged phrases: go d a p - "me y o u" (Alliance-Horde dueling situation) go gsdg b puck - "me ruff e nuff" d a p yu vb - "y o u lo se" go yu vb - "me lo se" go kek d gsdg - "me ver y ruff" d a p gsdg - "y o u ruff" d a p kek d gsdg - "y o u ver y ruff" d a p yu op - "y o u lo ko" go oi po - "me va ne" (mining situation) d a p oi po" - "y o u va ne" P YU VB - "U LO SE" GO YU VB! - "ME LO S E!" go as sd d a p - "me lo ve y o u" d a p as sd go - "y o u lo ve me" go as sd d a p cxkr - "me lo ve y o u ruff" http://projectazeroth.xwiki.com/xwiki/bin/...n/LanguageAnnex
The_WebWizard Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 http://projectazeroth.xwiki.com/xwiki/bin/.../LanguageOrcish Her er det litt.
Laughing Madcap Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Finnes det en addon som oversetter hva den andre faction sier? Har hørt det finnes, men hvor? Btw: Mye fleiping mellom meg og en fetter. Involverte en løpende gnome og 2 taurens som diskuterte gårsdagens raid.... 5344910[/snapback] Er ikke det da en cheat?
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 vis du for eksempel skriver /emote Can you understand me? kan de se hva som er skrevet da?
Loeve Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Nei, hvis det ikke er en ferdig emote står det "X makes a strange gesture"
MyBigMouth Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Skrevet 28. desember 2005 Men jeg tenker på en addon ingame. Den gir deg bare mulighet for å høre hva de sier, ikke slik at de kan høre deg. Tror ikke det er "Cheat"
Loeve Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Selvfølgelig er det juks, det gjør at du kan snakke og forstå hva den motstående faksjonen sier, noe som ikke er ment å være mulig.
MyBigMouth Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Skrevet 28. desember 2005 Drita da.... Sitter jeg på ratchet båten, så vil jeg gjerne vita hva de hordene sier! Istedenfor at jeg da løper av båten når de snakker om eplekake...
Hanzo Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Selvfølgelig er det juks, det gjør at du kan snakke og forstå hva den motstående faksjonen sier, noe som ikke er ment å være mulig. 5347188[/snapback] Det skal vist komme en herbalisem potion som gjør at du kan snakke med andre siden, men dette er ikke implementer enda. Om de har lagt dette på is, eller om det dukker opp i snarlig fremtid vet jeg ingenting om.
Loeve Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Styrker bare argumentet mitt om at det ikke er ment å være mulig. Har man en addon som oversetter, kan man ødelegge for et helt marked av potions, og jeg ser for meg at dette er potions som kommer til å selge for en del.
shizz kebab Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Skriver du "ag ee oo p" så blir det "me love you".
FJERNET111 Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Drita da.... Sitter jeg på ratchet båten, så vil jeg gjerne vita hva de hordene sier! Istedenfor at jeg da løper av båten når de snakker om eplekake... 5347203[/snapback] Det er umulig å oversette ettersom mange ord får den samme "oversettelsen", derfor funker ikke en klientbasert oversetter i WoW.
Slåmeg Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Har sett gnomer løpe rundt å si "I want cookie".
Dux ducis Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Noe alliansen ofte skriver er "bur" og "wos". De går igjen for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå