Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvilket BitTorrent-program er raskest?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvilket er raskest har ikke noe med programmet og gjøre, men med trackeren og hvilke linjer som laster opp til deg......

 

ang sider: tror ikke det er lovt til og linke til sider med ulovelig materiale her på forumet. Det får iallefall noen andre gjøre :dontgetit:

 

bruker selv BitLord...

Endret av hiper
Lenke til kommentar
Personlig har jeg best erfaring med BitComet, men det har ikke så mye å si uansett ... Torrentsider o.l er ikke aktuelt på dette forumet, og du burde redigere posten din snarest.

7629828[/snapback]

 

 

Bitcomet er banna fra mangen torrent siden ikke å anbefale, bitlord må du betale for å få full hastighet med.

 

µtorrent<3 ukos.gif

 

Husk å åpne port og da finn ruteren din her og følg instruksene.

 

Så det var populært å laste opp hvor mye de forskjellige programene bruker av CPU.

Her er min µtorrent med 18 aktive tilkoblinger og med en hastighet på: Ned 126 KB/s og opp på 727 KB/s det har litt på si så jeg tok det med,håper jeg ikke blir banna :p

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
uuued3.png

 

Den var oppe i 10% et lite sekund men fikk det ikke med.

 

*BLA, BLA, BLA osv*

Jeg er jo aller mest interessert i funksjonalitet, og praktiske løsninger, selv, ikke hvor mye ressurser det bruker...

Det er akkurat som at jeg ikke tror det er noe særlig med folk som spiller C.S. 1.2, fordi det krever litt mindre ressurser? :p (Hvis dette er tilfelle da, noe jeg går ut ifra, siden det er bedre grafikk på 1.6 :p) Dessuten har vel veldig mange også hoppet videre til feks  :p Kan noen vennligst finne Source-verisjonen av et BitTorrent-program? :p

7642006[/snapback]

 

Men den ødelegger jo mer eller mindre for spill og andre krevende programer med å sluke ytelse, den skal jo faktisk bare laste ned ,up (ja, ja jeg vet det RRS feed, lage torrent osv) ikke ha super graffik og løsninger som stjeler ytelse fra spill og ødelegger fpsen så du faktisk må spille CS 1.2 for å ikke lagge.

Endret av Erlend0_o
Lenke til kommentar

jeg også bruker utorrent og er fornøyd.

Den har også en betaversjon med webgrensesnitt som er likt det du får pc.

Utorrent har forresten det laveste cpubruken jeg har sjett på klienter.

men hører noen hevder at de får raskere nedlasninger med bitcomet.

det kan stemme hvis programmet finner flere kilder automatisk.

men, for meg er nå utorrent en sole klar ener ;)

Lenke til kommentar
Azureus

 

Glimrende Bittorrent program

7630872[/snapback]

 

glimerende og den mest cpu-krevende klienten jeg har prøvd.

men funksjonelt er den helt top.

7630887[/snapback]

Trodde det var ram-bruken dere sutra mest over..

Merker det nesten ikke på CPU'en, kan ikke se for meg at det forstyrrer noen andre programmer.

 

Er på grunn av det gode interfacet og funksjonaliteten jeg bruker det.

Vet at uTorrent også er et godt program :thumbup:

Endret av O.J
Lenke til kommentar
Jeg vil og bli invita på private sider:(

7630898[/snapback]

Jeg får som regel glimrende fart på offentlige trackere. hvis man får konstant dårlig fart har du trolig ikke konfigurert alt ordentlig.

 

Husk at private trackere ofte har strenge krav til hvor mye du laster opp. kan bli et problem hvis man sitter med et standard ADSL-abbonement.

 

ps:

er også mange flere aktive torrenter på de offentlige.

Endret av O.J
Lenke til kommentar
Azureus

 

Glimrende Bittorrent program

7630872[/snapback]

 

Lest et sted at den som regel er en smule tregere enn microtorrent, fordi den kjøres i java. Forskjellen er ikke så stor at jeg bryr meg om det, men det kan virke som det er relevant for trådstarter. Personlig liker jeg Azureus best siden den har bra fart og mye mer funksjoner enn microtorrent. Pluss at jeg har 2gb ram, så det er ikke noe problem å kjøre Azureus i flere dager i strekk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...