Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Min Audi Coupe GT *nye bilder*


Simkin

Anbefalte innlegg

Noen Bilder sånn den var da vi kjøpte den, og da vi drev og demonterte den før den skulle på lakkering

 

th_PIC_0017.jpg

th_PIC_0016.jpg

th_PIC_0020.jpg

th_PIC_0004.jpg

th_PIC_0005.jpg

 

Etter:

 

th_Bilde_35_.jpg

th_1070035.jpg

 

har desverre bare 2 bilder tatt med mobil sånn den er nå, men skal ta noen bilder med digitalkameraet så fort som mulig..

 

litt info om bilen:

 

Audi Coupe GT 1982mod

2.3 20V med grenrør og jamex luftfilter

16" TSW Phase

km.stand: 280k

Musikk: VDO Dayton CD4302 cd/mp3 og Lanzar Vibe 6x9 i hattehylla.. har 2stk Phoenix gold XS series i kasse som skal inn, men må få tak i en forsterker først

 

har gjort dette siden vi fikk den

 

Hellakkering juni 2005

Gruppe B vinge (fra England)

Nye lykter (type 90)

Nye Lykter Bak (Fra England de også)

senking

Sota ruter (23%)

nye sideblinkere

Golf GTi 16v Stoler

trekt opp igjen dørsider og hattehylla, og sidene baki

Panserlåser

Kanalskjørter fra Audi 90

Nye Skjermbuer bak

Ny Frontrute

 

 

til neste år blir det antageligvis nye felger, lyst på 17" kantfelg, og bak skulle jeg hatt en 90 fanger, men det er utrolig vanskelig å få tak i en slik fanger til Coupe

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hm. Jeg er ingen Audi-fan, men så ikke så værst ut den bilen der.. :)

 

Jeg vet iallefall at de går ganske bra, en kompis av meg har en Audi 80 2.0 E. Den går ganske brukbart. Sitter no grønnjævlig på veien, og.. :)

Venninne av meg har også en Audi 80 2.0 E (B3), den går greit den :) Hu kjører hardt også.. :p Den har noe slag for sportsunderstell også.. Sitter godt på veien, ja.. Men ikke om vintern :whistle:

 

Ellers, så ble den bilen der super etter litt lakkering og nye stuff :) skikkelig fin

Lenke til kommentar
Ser veldig bra ut :thumbup: . vag så e tingen,godt det er någen så har forstått det. va og såg på en selv men den va blitt bygget om me S2 (aan) maskin, ca 380hk, quattro.men han skulle ha så mye for den,,og va en del små ting som måtte fikses. mye måtte du gi for denne?

ga 20000

 

med 2.3 20v, nå gått 170k omtrent og nye 16" tsw felger med dekk, nyprisen der er vel 8000ca.. bilen var ikkenoe pen å se på, men det er ikkenoe rust på den.. var kun litt lakkrust her og der.. + en liten "sprekk" i kanalen

Lenke til kommentar

lakk: 15000 (da tok de alt, fangere, vinge, lister....)

vinge og baklykter: 6000

nye skjermbuer bak: 6000

nye lykter foran: 3000 (en ny og en brukt)

kanalskjørter: 400kr på høggern :cool:

 

+ mye småtteri

 

om det er verdt det? det er det vel ikke :).. skal jeg selge den får jeg kansje igjen 35-40k..

 

og ja, får vel bot for soting foran.., det ble egentli litt for mørk soting.. skulle egentli ha en lysere men de hadde ikke

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 år senere...
  • 2 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...