Gå til innhold

The Darkness demo ute på XBL


XtaZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Demoen var faktisk relativt bra. Det eneste som plaget meg litt var at våpnene ikke hadde noe rekyll (spesielt den ene pistolen). Jeg vet ikke om dette er tilfellet med fullversjonen av spillet.

Jeg tviler nok på at jeg kjøper hele, med mindre jeg ser et tilbud e.l. Jeg er ikke helt med på at man får tentakler osv. Vil gjerne se et spill i samme stil, følelse og utførelse, men uten det overnaturlige elementet.

Men vel verdt å laste ned.

Lenke til kommentar

Har fått spilt den nå jeg også :) Veldig artig spill og virket som en god historie men irriterer meg litt (som i mange andre spill) at man ikke kan stille sensitiviteten ganske høyt. Gikk ann å stille på den litt men syntes fortsatt det var for tregt :( Men det var det eneste jeg hadde å utsette på det for det var virkelig morro ellers :yes:

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Må jeg ha harddisk for å koble på XBL?

9111844[/snapback]

 

Nei men du må ha harddisk for å laste ned ting :)

 

EDIT: Med litt ettertanke så ble jeg usikker :hmm: Mulig Xbox Live infoen din også må lagres til HDD. Da blir det verre

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Må jeg ha harddisk for å koble på XBL?

9111844[/snapback]

 

Det er ingen funksjonalitet begrensinger i XBL i forhold til at man har harddisk eller memorycard. Den eneste begrensingen er lagringsplass. Når en demo oftest er på rundt 500+ mb, så er det tydelig at harddisk er tingen for nedlasting av diverse ting via. XBL

Lenke til kommentar
Må jeg ha harddisk for å koble på XBL?

9111844[/snapback]

 

Nei men du må ha harddisk for å laste ned ting :)

 

EDIT: Med litt ettertanke så ble jeg usikker :hmm: Mulig Xbox Live infoen din også må lagres til HDD. Da blir det verre

9111901[/snapback]

Okei, takk :) Kommer sikkert til å skaffe meg en harddisk en gang tenker jeg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...