Gå til innhold

Lyst til å danne en norsk Rainbow Six: Vegas klan?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns det er litt jalla med sånne "kule" klannavn :cry: . Kan man ikke bare ha NOR (så folk skjønner hvor man kommer fra, en norsk kis hooka meg opp når vi spilte ista, han hadde også NOR uten å ha sett dette forumet). I RFOM hadde jeg "Norway Elite" :thumbup: , det er enkelt og greit.

Lenke til kommentar

Jo men tingen er at folk satte [NOR] som klantag før det var noe jeg tok opp i denne tråden, fordi de vil vise at de var fra Norge. Sånn som de fra Japan har [JPN] f.eks. Slik at hvis vi lager en klan med den tagen er det en stor sjanse for at fler som ikke er i klanen bruker den... Derfor syns jeg at vi bør finne en klantag som er annerledes enn [NOR] ;)

 

(Selv om det er en kul tag :p )

Lenke til kommentar

Jævlig fet side, men digger ikke navnet. Ikke at jeg skal klage, jeg kom ikke med noe forslag selv. Selv om det var noen som for et par måneder siden eller noe foreslo [.no], det syntes jeg var fett.

Når jeg tenker over det, gjør Vikings With Guns seg ganske godt det og, selv om det kanskje blir litt for "kult". Men jeg blir gjerne med på noen matcher for å "føle" meg litt frem. Setter [VWG] som tag så lenge jeg;)

Forkortelsen ser hvertfall veldig bra ut.

 

EDIT: Oi sorry, så ikke at man måtte poste i det andre forumet for å bli med. Så ikke hvor man registrerte seg som medlem. Leter.

 

DOBBELEDIT: Fant det.

Endret av fluff
Lenke til kommentar

Jeg og en bekjent laget siden, vi lastet ned en sånn gratis template fra ClanTemplates og gjorde om litt på den. Jeg hadde en visjon om hvordan det skulle se ut :!:

 

Btw det var jeg som foreslo [.no] :p

 

Men dere som har vært med på en spillekveld eller har spilt med meg online behøver ikke å poste i rekrutterings delen for å bli med.. Bare register dere så godkjenner jeg når jeg ser at det er dere :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...