Gå til innhold

Acer aspire 5930G.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor lang tid har det tatt for dere som har bestilt denne pc'n fra mpx før pakken er kommet i posten? Bestilte i dag på formiddagen og håper jeg skal få den til helgen.

 

Jeg bestilte min på en søndag... de sendte den på en tirsdag... og jeg hadde den da til fredagen. Men da var jeg heldig. Posten hadde ikke ankomstregistrert pakken på postkontoret, selv om den lå der. Dessuten så gikk pakken en tur innom Oslo før den gikk vestover igjen til Stavanger.

 

Vil heller anbefale å bruke tollpost, hvis MPX tilbyr det. Bestilte min Aspire One onsdag morgen, og hentet den på terminalen i Stavanger Torsdag kl. 11.

Lenke til kommentar
Har noen peling på om jeg trenger Acer Arcadezone? Virker som det er 700-800MB med skrot...

 

Noe annet er at call of duty 1 kjører på 70-90 fps, ganske ustabilt, mens BF2 kjøres på 100 fps med glans. Hva er problemet? Skjønner ingenting...

 

acer arcadezone er greit hvis du liker å se film med noe anna en windows media player eller noe anna :) så det er en sånn du velger om du skal ha program ;)

Lenke til kommentar

Bestilte meg en Acer aspire 5930G fra elprice på søndags kveld/natt og gleder meg som bare det til å kunne hente den i posten ;) Regner med jeg ikke får den før til helgen, tidligst, ettersom jeg bord way up north.

 

@Kjetil - Om jeg ikke tar helt feil leste jeg tidligere i topicen at du også har kjøpt denne datamaskinen? Er du fornøyd med kjøpet? Hva er du fornøyd/ikke fornøyd med? (Leste du skrev at den ble veldig varm - er dette noe som skaper problemer?)

Endret av Aleeex
Lenke til kommentar

Alex: Lager ei liste jeg :p

 

Pluss med 5930G:

- Godt skjermkort (!).

- Nok RAM.

- HDMI.

- Minnekortleser.

- Design (faktisk).

- Pris.

- Batterilevetid (opptil 4 t i Word på strømsparer)

- Utrolig stillegående! Hører den aldri. ()

 

Minus:

- Litt lav oppløsning for noen, ikke noe problem synes jeg.

- Ingen Firewire :(

- PCn blir GLOvarm under spilling (Snakker 80 grader+)

- Unødvendige dollartegn over pilene, trykker feil hele tida :p

- Litt tung å frakte til skolen hver dag, men det er verdt det.

 

Sikkert glemt noe, men fått med det viktigste.

 

På et LAN var bordet den stod på glovarmt gjennom etter 8 timers PCM-gaming.

 

Hvis du har lest mye i tråden, ser du at jeg bruker et stativ fra Biltema, da holder tempen seg på rundt 70.

 

EDIT: Må jo ikke glemme at det er basshøytaler under! :p

 

hva betyr at datan er dlna certified egentlig :)?

 

Lurer på det samme. Godt å se at det er litt liv i denne tråden!

Endret av Kjetil
Lenke til kommentar

Har ikke hatt problemer med varmen selv, men hvis det går galt, regner jeg med garantien dekker det. Og kjøp deg et laptopstativ på Biltema for 45 kr :p

 

EDIT: Hvorfor tok du vekk punktene dine? :p

 

Forresten er FireWire en inngang for å spille inn video fra et videokamera med DV-tape.

Endret av Kjetil
Lenke til kommentar

hehe, det ble seende så ufattelig teit ut så jeg fjernet dem :p

 

Må innrømme det at den ble så varm virker litt skremmende. Kunne du sagt litt mer om det kanskje? Blir den så varm med engang eller er det mer når du har spilt noen timer? Er det bare når du spiller det skjer etc? Om det bare er når du spiller, regner jeg med den går ned igjen når du avslutter spillet? :)

 

Får bare beklage om jeg maser ^^

Endret av Aleeex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...