Gå til innhold

Android-mobilen blir mindre enn Iphone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm...

Lurer på når iføn blei en standard jeg?

"Mindre enn iphone"

"større enn iphone"

"bla bla enn iphone..."

ENESTE som er bra med "the frutti phone" er touch skjermen... Ellers er den stor, treg og kjedelig....

 

Eeehm..? Javel.. Treg? Hvordan får du en iPhone til å bli treg? Hvilken telefon er raskere?

 

Kjedelig? Det er vel opp til deg hvor kjedelig en telefon blir. Hørt om modding?

Lenke til kommentar
Skulle bare mangle at den ikke ble mindre enn den store klumpete Iphone. Er vel ikke uten grunn at det går rykter om at Apple selv skal lansere en mindre versjon av Iphone. :shrug:

 

Hvordan får du iPhone til å bli klumpete? Den er flat.

 

Ser nå at det er en god del personer som aldri har sett en iPhone.

Lenke til kommentar
Skulle bare mangle at den ikke ble mindre enn den store klumpete Iphone. Er vel ikke uten grunn at det går rykter om at Apple selv skal lansere en mindre versjon av Iphone. :shrug:

 

Hvordan får du iPhone til å bli klumpete? Den er flat.

 

Ser nå at det er en god del personer som aldri har sett en iPhone.

Det er vel akkurat det som er mye av poenget. Hvorfor i all verden er iPhone blitt en slags "standard" for hvor stor, hvor bred, hvor bra, hvor god, hvor gul, hvor .... - en telefon er? Hvor mange i Norge er det som har noe som helst forhold til en iPhone? Meget få for å si det mildt. Amobil må da for guds skyld slutte å blindt kopiere alt som sies på amerikanske blogger, det her blir jo bare dummere og dummere.

Lenke til kommentar

Denne mobilen fikk jeg lyst på. Den har jo til og med ordentlig tastatur! Vil heller ha Android enn iPhone da Android støtter alle programmer uten at dem må godkjennes via Apple, eller i dette tilfellet Google.

 

Kommer nok til å skaffe meg en slik. K320i-en min er litt sliten.

Lenke til kommentar
Hvordan får du iPhone til å bli klumpete? Den er flat.

 

Ser nå at det er en god del personer som aldri har sett en iPhone.

Har både sett og prøvd den ja. Den føles stor klumpete når man sammenligner i forhold til andre mer slanke modeller.

 

Den er litt over 1cm tykk, og er helt flat. Litt stor er den ja. Men skal vi snakke om klumpete mobiler, så kan jeg nevne mange. Men prakteksemplaret må jo være Nokia N95. Den er klumpete ;)

Lenke til kommentar

Joda. De bruker vel iPhone som "mal" grunnet de fleste, både ung og gammel vet hva en iPhone er. Skal være god hvis man har klart å gå glipp av iPhone-reklamen på TV og ellers i media.

 

Hadde Amobil trukket fram en sammenligning a la :

 

"Android-mobilen blir mindre enn Samsung SGH-L760", så hadde ikke folk blitt særlig smartere.

Lenke til kommentar
Hmm...

Lurer på når iføn blei en standard jeg?

"Mindre enn iphone"

"større enn iphone"

"bla bla enn iphone..."

ENESTE som er bra med "the frutti phone" er touch skjermen... Ellers er den stor, treg og kjedelig....

 

Selfølgelig blir mobiler sammenlignet med iPhone da den tross alt har satt standarden for fremtidige mobiler. (Dette er med tanke på brukergrensesnitt da formen som regel er et resultat av skjermen)

 

Det som jeg ikke skjønner er hvorfor de andre produsentene fremdeles gidder å lansere telefon etter telefon med KNAPPER(?). Det blir jo som å prøve å selge elektriske skrivemaskiner på en PC-messe.

Når skal de ta skrittet ut i berøringsskjermenes verden? Da mener jeg ikke trykkskjermer eller . . .hmm . . hva nå enn Neonode har. Selv stylus er jo ut da det blir for knotete.

 

Disclaimer: Dette innlegget er ment å ligne på innleggene fra såkalte "hateboys", men men med en annen vinkling.

Jeg mistenker dog at det gjenspeiler inntrykket til de som er fornøyd med sin iPhone :)

 

(Ha meg unnskyldt mens jeg tar på meg asbestvesten min :whistle: )

Endret av PL610
Lenke til kommentar

Dette er en begrenset sannhet. Størrelse er målt ved bredde*høyde*lengde.

For at HTC dream skal være mindre enn iPhone, må den være maks 14mm tykk, noe jeg tviler sterkt på med tanke på at den har utskyvbart tastatur. Jeg vedder en rusten binders på at den er vesentlig tykkere enn iPhone.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...