Gå til innhold

Hollywood-stjerne i nytt Need for Speed (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, så de skal altså ta spillet til sine røtter, det virker jo greit nok ut. Håper de fjerner alt som heter pimping med stickers og all sånn mulig piss.

 

Spillet kommer til PC, Xbox 360 og PS3, samt Wii, PS2, DS, PSP og mobiltelefoner.

And there you lost me. Nok et samlebåndspill fra giganten EA, jay

Lenke til kommentar

JA!!!

 

''Her loves vi intens action-racing, og et gameplay som skal ta serien tilbake til sine røtter. Spillet kommer med spektakulære politijakter på motorveien, samt noen av verdens heftigste biler.''

 

Akkurat det jeg vil høre, skal vi endelig få tilbake et av de gode nfs spillene?

Lenke til kommentar

Jessda, håper vi får tilbake muligheten til å kappkjøre med purk sammen med venner på split-screen eller online; noe jeg virkelig savnet fra Most Wanted :( Får vel håpe at ingen kronisk skadde tenåringer i USA prøver å gjenskape biljaktene denne gangen og, slik at biljaktene forsvinner i de neste spillene :(

Lenke til kommentar

"...Live Free and Die Hard..." si meg, heter ikke filmen die hard 4.0 her i landet? den tittelen der er jo den amerikanske tittelen.

 

ellers så er jeg som vanlig skeptisk til nfs. det siste brukbare spillet de ga ut var most wanted. og det var mest fordi du fikk kjøre om dagen og du fikk motorvei. dersom de skal tilbake til røttene sine så må de lage et nytt hot pursuit eller road challenge spill. noe de burde gjøre uansett, denne gatebil stilen er ikke det nfs sto for en gang i tida, og alle nfs spill gitt ut sia underground kunne fint hatt en annen tittel.

Lenke til kommentar
Hvis de skal tilbake til røttene til NFS, betyr det at vi får showcase av alle biler og den fete trance/rock-musikken som preget spillene før Underground?

 

Isåfall, det var f**n meg på tide!

Menymusikken til NFS 2: SE spiller inni meg :p

 

Dessverre tror de at fansen vil ha Underground :(

 

Rap, rap, rap....

Lenke til kommentar
NFS:Porsche var vell det beste av NFS spillene som er kommet til nå. ^^

 

Gi meg et bilspill som gir meg en opplevelse av det å faktisk kjøre en bil, ikke en snøscooter med nitro på skinner.

 

også leter du blant NFS spilla? Jeg kan ikke si jeg helt skjønner når NFS har gitt følelsen av å kjøre en ekte bil

Da NFS var helt nytt så var serien da ganske høyt oppe blandt realistiske bilspill.

Og det så ut som om de ønsket å lage serien mer og mer realistisk helt til de kom til NFS:Porsche som for meg var det beste spillet de hadde før de satset mer og mer på ARCADE tull.

Lenke til kommentar
Need for speed spillene har skuffet meg de siste årene. Personlig håper jeg Undercover blir et spill som minner mye om Underground 2, bare med andre byer å kjøre i. Og helst gamle biler, som det går an å pimpe opp! :p

Underground var bare tåpelig. Ikke noe med NFS å gjøre.

 

Most Wanted derimot var noe mer om hva NFS handler om. Politiet var ganske morsomt der etter en stund. Om de fokuserer mer på biljaktene blir dette svært underholdende.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...