Gå til innhold

Walkman og Cybershot i samme mobil?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette kan være telefonen som får meg over på Sony Ericsson.

 

Har den GPS, tro?

Edit: Ser ikke sånn ut. Hm, vel..

 

jepp, var den ene tingen jeg stoppet på også.

 

får vel heller vente på C905 ser det ut til.

 

greit nok, den kommer garantert til å ha dårligere musikkspiller. men for en som overlever med den funnet i Z710 så kan den mulig bli mye dårligere ;)

Lenke til kommentar
revolusjonerende lydkvalitet

"Revolusjonerende"? Virkelig..? Neppe.

 

~e're v2 skape revolusjon (i) oppfinnelsen har revolusjonert industrien / adj i pr pt: en r-nde forandring

Jeg skulle ønske pressen kunne prøve litt med seg selv å tone ned det konstante behovet for å blåse opp det som i all hovedsak er små forbedringer, ingen revolusjon.

Endret av josh909
Lenke til kommentar

Telefonen ser bra ut den. Tror det blir min neste.

 

Hadde w810 og var veldig fornøyd med den. Nå har jeg en E65 som også er helt grei. GPS på mobil er ikke noe jeg kommer til å savne, da vil jeg heller ha en skikkelig GPS. Wifi har jeg sjelden brukt på min E65, så det blir heller ikke noe stort savn. Det jeg har savnet i min E65 er et greit kamera, et som kan noenlunde ok bilder. Og jeg savner muligheten for å ha musikk på den. Vet jeg kan ha det på min E65, men det blir ikke det samme som på en w fra sonyericsson. Dessuten skal det bli bra å slippe et så tregt menysystem som hos E65....

 

Lurte også på iPhone en stund, men når jeg sammenligner den med mye annet så har den mye mangler. Greit at den har en fantasktisk touchskjerm, men den mangler faen meg så mye annet at det er ikke verdt å bruke så mye penger på den.

 

Nei, gleder meg til W902 konmmer.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...