Gå til innhold

Bedre støyreduksjon for råfiler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DxO har god støyfjering fra før også, har jeg hørt fra brukere. Er den blitt enda bedre nå er jo det et godt argument for å kjøpe siste versjon av Pro. Dessverre støtter den kun EF 50/1,8 av min objektiver, og det plastrøret har jo vandret heden. Det er fryktelig skuffende at DxO hverken støtter EF 28/2,8 eller Sigma 18-50/3,5 - 5,6. For meg, selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Det bør nevnes i artikkelen at programmet også koster $169, for Standard versjonen. Prisen som er nevnt i artikkelen er for Elite versjonen. Funksjonaliteten er identisk, forskjellen ligger i hvilke hus som er støttet.

 

Jeg har kjøpt programmet og er meget godt fornøyd. Støyfjerningen var bra fra før, har ikke merket noe spesielt bedre, egentlig. Men, så skyter jeg heller ikke i ISO 3200 så ofte heller.

 

Tror forbedringene i (den nye) støyfjerningsmodulen først og fremst er beregnet for bilder med høy ISO.

Lenke til kommentar
DxO har god støyfjering fra før også, har jeg hørt fra brukere. Er den blitt enda bedre nå er jo det et godt argument for å kjøpe siste versjon av Pro. Dessverre støtter den kun EF 50/1,8 av min objektiver, og det plastrøret har jo vandret heden. Det er fryktelig skuffende at DxO hverken støtter EF 28/2,8 eller Sigma 18-50/3,5 - 5,6. For meg, selvfølgelig.

350D + Tamron 18-50mm f/2.8 hindrer meg fra å trykke på "bestill"-knappen, selv om lysten er stor...

 

Litt rart at de kan støtte mitt objektiv og mitt hus, men ikke begge samtidig. Samtidig så er de vel veldig kresne, og krever vel at både hus og objektiv skal være presist matchet og målt.

 

Synd at ikke _full_ integrasjon i Lightromm er mulig enda.

 

-k

Endret av knutinh
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...