Gå til innhold

Førsteinntrykk: Sony Ericsson C902


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det vi umiddelbart legger merke til med den nye telefonen, er at den er vanvittig tynn og elegant. Den måler 1,1 centimeter over baken, og både baksiden og fremsiden er helt flat og det buler ikke ut noen steder.

 

Vanvittig tynn? Neppe.

 

Men sammenlignet med andre Cybershot-telefoner, så ja. Men den er ikke "vanvittig" tynn.

 

Men skjerm på 2" er helt uaktuelt.

 

Nei og nei.. SE går mot strømmen ser jeg. Ikke at dette er direkte positiv i dette sammenhenget.

Lenke til kommentar
Sony Ericsson C902 så ut som en svært spennende mobiltelefon. Og med 5 megapiksler så er det jo rene digitalkameraet...

Nei, les artikkelen igjen så ser du at megapixler ikke er alt.

 

Det forstår jeg, men uansett megapixler hadde jeg håpet at min c902 ga bedre bilder enn den gjør

Lenke til kommentar
Om kameraet er noe erstatning for kompaktkameraet ditt tviler vi imidlertid på. Oppløsningen på fem megapiksler er absolutt nok, men i og med at telefonen er så tynn kan vi nok regne med mye bildestøy hvis vi utnytter alle megapikslene. I et fysisk lite kamera er det nemlig umulig å utnytte så mange megapiksler uten å få bildestøy på grunn av fysisk liten kameraoptikk og -sensor.

:thumbs:

Endret av hernil
Lenke til kommentar
Hei

 

En kar på det svenske forumet minhembio har lagt ut et bildet som er tatt med c902 http://www.minhembio.com/forum/uploads/mon...-1214238984.jpg

Er dette bildekvaliteten man kan forvente med denne såkalte cybershot mobilen.

 

For en grusomt dårlig bildekvalitet, har sett mange mobiler med dårlige kameraer men for å være en såkalt "Cybershot"-modell fra Sony Ericsson så var dette elendig. Har googlet meg frem til flere bilder fra denne modellen og det ser ikke særlig bra ut!

Lenke til kommentar
Hei

 

En kar på det svenske forumet minhembio har lagt ut et bildet som er tatt med c902 http://www.minhembio.com/forum/uploads/mon...-1214238984.jpg

Er dette bildekvaliteten man kan forvente med denne såkalte cybershot mobilen.

 

For en grusomt dårlig bildekvalitet, har sett mange mobiler med dårlige kameraer men for å være en såkalt "Cybershot"-modell fra Sony Ericsson så var dette elendig. Har googlet meg frem til flere bilder fra denne modellen og det ser ikke særlig bra ut!

Spørs litt om hvilke lysomstendeligheter bildene er tatt under da...?

Lenke til kommentar
Spørs litt om hvilke lysomstendeligheter bildene er tatt under da...?

 

Ser da ut til å være i dagslys i det eksempelet som lagt lenke til i tråden her, du kan google deg frem til mange bilder tatt med denne mobilen i både godt og dårlig lys. Uansett virker kvaliteten å være heller laber.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...