Gå til innhold

Anmeldelse: On the Rain-Slick Precipice of Darkness: Episode One (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg også stusset på dette. Anmelder oppsummerte spillet på en måte jeg kjente meg igjen i fra min gjennomspilling, og forventet derfor en høyere karakter enn som så. Finnes det kritikk som trekker spillet ned, som ikke kommer frem i anmeldelsen? Jeg synes spillet fortjener en liten åtter :) Det var herlig å spille gjennom det en lat søndag, vell verdt de 100 kronene jeg måtte ut med.

Lenke til kommentar

Synes dette var en bra anmeldelse. Du kan ofte synes ting er morsomme og flott uten at de må være av høy kvalitet.

 

Spillet er bra utført har masse små overaskelser og humor, men er ikke noe bemerkverdig innen spill. Er fort ensidig og du blir lei.

 

Er jo ikke et direkte dårlig karakter den fikk. Er jo et nokså god spill.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Av en eller annen grunn føler jeg at anmeldelsen var mer positiv enn karakteren. Kansje fordi jeg er trøtt? Får lese gjennom den enda en gang i morgen og se om jeg tror det samme.

 

Ja, tenkte det same. Eg likte spelet godt og skjønnar ikkje kritikken av historia, eg synes den var akkurat passe crazy og passa fint til Penny Arcade. Karaktermessig hadde eg nok ikkje gått mykje høgare sjølv eg heller, men ein sjuar kunne fort dukka opp. Eg vil uansett anbefalle spelet, i alle fall viss du er eit fan av serien! :)

Lenke til kommentar

Jeg vil bare poengtere at katten faktisk kan gjøre en god del mere enn bare 1 poeng skade. Jeg vet ikke hva regnestykket er, men jeg antar at det er en (lav) prosentvis sjangse for at den skal gjøre full skade. Den gjorde ihvertfall det for meg en gang (selv om jeg ikke kan huske hvor mye det var snakk om)..

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...