Gå til innhold

Google Gadgets til Linux


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da er det bare å vente på at Screenlets får støtte til dette da (om den ikke har det allerede, akkurat det vet jeg ikke :p)

 

Gidder nå ikke å kjøre flere widget-programmer samtidig.

 

Les artikkelen, står at Screenlets har støttet Google Gadgets lenge :p

Lenke til kommentar

Flott at de store inkluderer Linux. Personlig får jeg fnatt av widgets, men det er jo bare å la være å installere dem. Jeg liker bedre en clean desktop.

 

Det firmaet som virkelig kunne gjort vei i vellinga for Linux nå, er kanskje Adobe. Med CS4 for Linux, tror jeg virkelig mange kunne hoppet over til oss.

 

Men kanskje vi må vente helt til CS5 ;-)

Lenke til kommentar
Det firmaet som virkelig kunne gjort vei i vellinga for Linux nå, er kanskje Adobe. Med CS4 for Linux, tror jeg virkelig mange kunne hoppet over til oss.

 

Men kanskje vi må vente helt til CS5 ;-)

Problemet er bare at folk lar ikke være å bruke Adobe-produkter på grunn av Linux, de lar være å bruke Linux på grunn av Adobe-produkter. Hvorfor skal man da, fra deres ståsted, lage Linux-applikasjoner? Det blir bare en ekstra kostnad.

Lenke til kommentar

Stå på, Google! Dette er flott! :)

 

Det er ikke dumt for en av hovedkonkurrentene til Microsoft å satse på noe MS er helt imot. Da blir bare seieren søtere når de vinner. Dessuten blir jo kampen lettere å vinne også, hvis veivalget viser seg å være avgjørende for hvilken retning markedet går. Sagt på en annen måte: satser man på feil hest, løper den i feil retning og ofte rett utfor stupet.

 

Google er flinke. De kommer til å pulverisere Microsoft før eller siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...