Gå til innhold

Diamond er i salg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-45jaQkrH
Telefonen blir blant annet en av de første her til lands med VGA-oppløsning i skjermen

 

Tja, mulig at det er èn av de første, men det er allikevel snart tre år siden feks min I-mate Jasjar kom på markedet, med samme skjermoppløsning, så en så stor nyhet som skjermoppløsningen ofte nevnes som er det vel ikke.

 

-ikke det at det kommer til å være et hinder i beslutningen om å kjøpe den for min del da :whistle:

Endret av Slettet-45jaQkrH
Lenke til kommentar
Latterlig at den ikke har minnekort slot! Ellers ser den nais ut.

 

Seriøst? Har den ikke det? LOL, der forsvant min planlagte handel! Få vente på Diamond2.

 

Holder ikke 4 gb for deg?

 

Irriterer meg litt over denne nå.. Har hatt Touch Cruise siden Januar, fin og flott den... Men denne var mye råere :p Jaja, får vente 6/7 mnd til jeg kjøper den :)

Lenke til kommentar
Holder ikke 4 gb for deg?

 

Egentlig ikke med tanke på at Windows Mobil har masse digg programmer og ikke minst video og MP3 avspilling. GPS kart er temmelig store dersom du kjøper en stor kart pakke.

 

4G er ikke nok å holde alt det. Særlig med tanke på mine MP3 filer som er alltid 320 bitrate eller over. Da er de store filer.

 

Touch Cruisen min får holde til eventuelt neste Diamond versionen kommer.

Lenke til kommentar

Kan ikke fatte hva som er vits å bruke Cruisen til medieavspiller. Tar jo lynfort knekken på batteriet. Skulle jeg hørt på musikk OG brukt telefonen hadde jo jeg ladet den hver 1/2 dag istedefor hver 1 1/2 som jeg gjør nå.. er ikke det at batterilevetiden er dårlig, men med litt aktiv mobilbruk er det håpløst å ha musikk på den og.

 

Kjøp heller er mp3 spiller på siden =)

Lenke til kommentar
Kan ikke fatte hva som er vits å bruke Cruisen til medieavspiller. Tar jo lynfort knekken på batteriet. Skulle jeg hørt på musikk OG brukt telefonen hadde jo jeg ladet den hver 1/2 dag istedefor hver 1 1/2 som jeg gjør nå.. er ikke det at batterilevetiden er dårlig, men med litt aktiv mobilbruk er det håpløst å ha musikk på den og.

 

Kjøp heller er mp3 spiller på siden =)

 

Pointet er at hvis noen ringer så hører du den ikke, dessuten så må du da grave etter mobilen og ta av headsettet for å snakke. Og det er jo 1 ting ekstra å dra med deg.

 

Sykkler du eller trener så er det greit å ha alt i ett, så slepper du å finne frem mobilen, er bare å bruke headsettet og snakke i handsfree.

 

Å bruke mobilen funker flott det, batteriet til Cruise er svært bra og jeg bruker den som MP3 spiller daglig den går ikke tom på dagen. Lader om kvelden når du sover såklart.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Men denne virkelig endel er kulere, mye bedre kamera, har GPS, 3G(som iphone kanskje får) og litt annet knask ;)

 

Men ikke det at iphone er noe dårlig på noen måter både design og selve telefonen er veldig bra å bruke. Veldig godt gjennomført. Men jeg synes personlig den mangler noen få, men essensielle ting.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...