Gå til innhold

Diamond er i salg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg hadde lett kjøpt Diamond hvis TouchFLO hadde strukket seg enda dypere, som feks i kalenderen og meldingsprogrammene. Men nå har jeg hatt Windows Mobile i 5 år, så enten venter jeg på Windows Mobile 7, ellers så får jeg se om iPhone 2 kommer med litt mer funksjonalitet.

 

 

Noen av glupingene på xda-developers kommer sikkert til å fikse en wm7 ROM til denne når den tid er inne. De forlenget iallefall levetiden på min HTC tornado (qtek 8310) betydelig da de slapp wm6 ROM til den. dessverre ble den stjålet i Marokko, så bestilling på Diamond er gjennomført. Men klarer jeg å vente i en måned.. sukk. Jeg har det alt for bra når det er min største bekymring tho.

Lenke til kommentar
Trodde virkelig at dette ville bli min neste telefon, helt til jeg så specs..

 

er helt avhengig av minnekort samt 3.5 minijack. ellers er dette en flott mobil!

 

Du er klar over at du får forskjellige overganger fra usb. Den enkelste går fra usb til 3,5 minijack de litt mer avanserte har utgrening til f.eks. lader i tillegg.

Lenke til kommentar

Jeg har i alle år hatt behov for mer minne enn hva telefonene mine har hatt, så da jeg kjøpte Touch Cruise kjøpte jeg med et 8-gigs-kort. Jeg har på det meste brukt 14% av dette grunnet endel kjekke løsninger der jeg ikke lagrer mer på telefonen enn jeg trenger :p

 

Begynner å tro at jeg ikke har behov for minnekort på mine framtidige telefoner så lenge de kommer med samme minnestørrelse som Diamond. (Hehe, meget mulig dette bare er en omformulering av Gates' sin berømte replikk om minne på datamaskiner men :) )

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hallo folkens!!!!!!

 

Sett ting i perspektiv. Dette må vi jo skjønne er en nyskapning innenfor mobilbransjen.

Det går ikke an å sammenligne diamond med andre telefoner f.eks N-serien til Nokia.

INGEN kombinerer design, grensesnitt, og tekniske spec. som htc t. diamond, det må alle forstå.

Registrern at noen klager over manglende minnekortslot?? Hallo!! vi er i 2008. Hva skal du med minnekort. Med IKT-løsninger når telefonen har HH-bluetooth, WLAN, HDSPA osv.

 

Dette er ikke noe å lure på, løp og kjøp.

 

Min kommer på Torsdag. Yei!!!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...